1.8 DX K-Jetronic brak reakcji na gaz
: śr lut 20, 2013 18:16
Witam!
Przeswapowany został DX z jedyny cabrio, do dżedaja dwa, instalacja elektryczna nie istnieje ze względu na problem natury rozpoznawczej. Nie do konca wiadomo czy do CIS czy CIS-E. Teoretyczna wiązka na ktorej silnik "latal" ma pin na sonde lamby - wskazywaloby na Cis-E, jednakze kolektor wydechowy miejsca na sonde nie miał/nie ma. Sterowanie biegiem jałowym rowniez nie istnieje - sterownik nie podłączony - brak kawałka wiązki.
Wiedzac, ze K-jet byl silnikiem bez "zbednych kabelków" tj. stricte mechanicznym mozna wiazke ominąc, dzialajac mechaniką rozdzielaczo-przeplywomierza+podcisnienia.
Tyle slowem wstepu.
Silnik wrzucony, po kilku problemach odpala, lecz nie reaguje na gaz - wciskajac gaz silnik przygasa, az do zupelnej smierci. Zaplon jest mniej wiecej ustawiony, przyspieszacz zaplonu podlaczony, k jet nie puszcza benzyny bokiem, kalosz szczelny.
Tyle co "wydaje mi sie" nie działa funkcja przyspieszenia zaplonu, aczkolwiek podcisnienie szczelne(sprawdzone). Wszystkie znalezione podcisnienia zostaly zaslepione, mala nieszczelnosc nie powinna tak diametralnie zmieniac charakterystyki pracy silnika.
Co jest nie tak i jak bardzo jest skopane
Przeswapowany został DX z jedyny cabrio, do dżedaja dwa, instalacja elektryczna nie istnieje ze względu na problem natury rozpoznawczej. Nie do konca wiadomo czy do CIS czy CIS-E. Teoretyczna wiązka na ktorej silnik "latal" ma pin na sonde lamby - wskazywaloby na Cis-E, jednakze kolektor wydechowy miejsca na sonde nie miał/nie ma. Sterowanie biegiem jałowym rowniez nie istnieje - sterownik nie podłączony - brak kawałka wiązki.
Wiedzac, ze K-jet byl silnikiem bez "zbednych kabelków" tj. stricte mechanicznym mozna wiazke ominąc, dzialajac mechaniką rozdzielaczo-przeplywomierza+podcisnienia.
Tyle slowem wstepu.
Silnik wrzucony, po kilku problemach odpala, lecz nie reaguje na gaz - wciskajac gaz silnik przygasa, az do zupelnej smierci. Zaplon jest mniej wiecej ustawiony, przyspieszacz zaplonu podlaczony, k jet nie puszcza benzyny bokiem, kalosz szczelny.
Tyle co "wydaje mi sie" nie działa funkcja przyspieszenia zaplonu, aczkolwiek podcisnienie szczelne(sprawdzone). Wszystkie znalezione podcisnienia zostaly zaslepione, mala nieszczelnosc nie powinna tak diametralnie zmieniac charakterystyki pracy silnika.
Co jest nie tak i jak bardzo jest skopane