zalewa PL-a

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Nyguss
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: pn sty 07, 2008 21:32
Lokalizacja: Walim

zalewa PL-a

Post autor: Nyguss » czw lis 29, 2012 23:17

Witam.

Panowie, mam problem takiej natury, że zalewa mi mojego golfera 1.8 16v jak w temacie. Paliwa żre jak smok. Przerywa, nie strzela z wydechu, ciężko mu się wkręcić na obroty. Nie ma mocy. Wykręcam świece, czarne, śmierdzą benzyną i to nawet gdy chwilke pochodzi. Dodam tylko, że zrobione mam prawie wszystko! Nowe przewody BERU, węże paliwowe w oplocie, nowa pompa paliwa, silnik robiony 4tys. km temu, czujnik położenia wału nowy, HALLA wymieniony półtora roku wstecz. Przepływka zmieniona, NOWE WTRYSKI BOSHA Nie wiem, może lambda być? Albo komputer? Bo szczerze to już mi się i pieniądze i pomysły skończyły... Dodam jeszcze, że wcześniej miał problem takiej natury, że miał ,,TURBO" dziure przy 3.5 tys obrotów... przerywał na chwile i dopiero wkręcał się wyżej już normalnie. Nie robiłem tego od razu, bo i tak był na dotarciu i nie przekraczałem tych 3.5, a tu z dnia na dzień taki problem...



Nyguss
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: pn sty 07, 2008 21:32
Lokalizacja: Walim

zalewa PL-a

Post autor: Nyguss » czw lis 29, 2012 23:23

Aha... Dodam tylko, że mam jeszcze corrado 9A, jeździło dopóki nie rozebrałem, ale mam komplet na SWAPa... Jak nie uda mi się tego zrobić, jak się mają wiązki do siebie w tych silnikach? Bo z chęcią bym zostawił głowice, a całą reszte osprzętu przełożył z Corniszona? Jak to w praktyce by wyglądało? Wałki są podobno te same(kr miał inne) kolektory dolotowy, wydechowy pasują? Już desperackie myślenie... ale po prostu mam dość, auto stało jakiś czas, ale odpaliło bez zająknięcia, ale dalej z tym samym problemem... Nawet kolektor dolotowy mam cały w paliwie!



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

zalewa PL-a

Post autor: Paweł Marek » czw lis 29, 2012 23:39

Nyguss pisze:czujnik położenia wału nowy
co wymieniłeś?
Chyba zespół przepływomierz - rozdzielacz, tylko znajdź kogoś kto ci to sprawdzi - ciężka sprawa, a dobra używka ciężka do zdobycia bo wszystkie od LPG zajechane.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Nyguss
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: pn sty 07, 2008 21:32
Lokalizacja: Walim

zalewa PL-a

Post autor: Nyguss » pt lis 30, 2012 00:07

Sprostowanie ,,czujnik spalania stukowego" i tak zespół cały, kiedyś wymieniłem w KR tylko rozdzielacz i był to pierwszy i ostatni raz. A zespół wyjęty ze sprawnego auta. Golfik po dzwonie, ale sam odpaliłem i wszystko ok, założyłem do siebie i lipa...



ozzy1979

Zmartwię Cię, kolego, ale

Post autor: ozzy1979 » pt lis 30, 2012 19:55

układy wtrysku K/KE-Jetronic obecnie niewielu ogarnia nawet w podstawowym zakresie. Samemu to niewiele zdziałasz. Radzę znaleźć dobry zakład diagnostyczny, który potrafi diagnozowac i ustawiać te układy. Gdybyś miał blisko do Wrocławia, poleciłbym Ci sprawdzony zakład, który ma w palcu te układy.
Zwróć uwagę na stan sondy lambda (porządna diagnostyka sondy, nie sam pomiar napięcia jej), Piszesz, że mam dolot w paliwie - sprawdź wtryskiwacz rozruchowy (może popuszcza albo wręcz leje non stop - czasem sie to zdarza). Samemu nie radzę się brać za regulacje.



Nyguss
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: pn sty 07, 2008 21:32
Lokalizacja: Walim

zalewa PL-a

Post autor: Nyguss » sob gru 01, 2012 13:11

Do Wrocka nie mam daleko, jak po wymianie sondy i sprawdzeniu wtrysku rozruchowego dalej będzie lipa, chyba będę musiał uderzyć do Wro...



ozzy1979

Re: zalewa PL-a

Post autor: ozzy1979 » sob gru 01, 2012 19:23

Nyguss pisze:Do Wrocka nie mam daleko, jak po wymianie sondy i sprawdzeniu wtrysku rozruchowego dalej będzie lipa, chyba będę musiał uderzyć do Wro...
Skoro nie masz daleko, to na co czekasz? Kup sondę (ale nie jakieś łajno za 60-100 zł, najlepiej firmową Bosha pod ten model), wymień, sprawdź wtryskiwacz rozruchowy i jedź ustawić cały układ, bo na 100% masz go rozregulowanego w diabły. Firma nazywa się Jetronik, umawiasz się z p. Krzysztofem. Cena 250 zł.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości