Strona 1 z 1
problem z kopułką
: pn lis 19, 2012 21:13
autor: carljohnson
witam. mam problem z kopułką w moim mk2 1.8 2E2 + lpg 1984 r.
otóż kupiłem parę dni temu nową, założyłem, i po ok . 500 km wygląda jak ta stara, widać zużycie na stykach itd. co jest grane? cewka do wymiany? zapłon do ustawienia?
problem z kopułką
: wt lis 20, 2012 11:08
autor: Paweł Marek
Marna jakość. Lepiej w starej orygnalnej kopułce wyczyścić styki i sprawdzić ew. wymienić węgielek niż zakładac kiepski zamiennik, miałem ten sam problem, styki utleniaja się w tanich kopułkach.
problem z kopułką
: wt lis 20, 2012 21:54
autor: carljohnson
tyle że tam nie ma co czyścić, bo styki w jednej i drugiej są jakby odpadł z nich cienki płaski kawałek,
stara jest firmy Beru, o jakim węgielku mówisz?
problem z kopułką
: wt lis 20, 2012 23:06
autor: grandi
Palec wymieniłeś ?
problem z kopułką
: śr lis 21, 2012 00:03
autor: carljohnson
też
problem z kopułką
: czw lis 22, 2012 00:02
autor: Paweł Marek
Pisze o węglowym styku - w środku kopułki, wymienia się jak jest za krótki.
Chodzi o tą właśnie warstwę tlenku na stykach, co jakiś czas trzeba ją odłupać, tyle że w Boschu robisz to raz na 10 lat a w tanim zamienniku raz na 10 dni.