Strona 1 z 1

RP obroty

: sob paź 06, 2012 16:18
autor: jarek43_16
Witam, mam golfa 1.6 PN na monowtrysku od 1.8 rp i ecu z seata toledo 1.6, problem polega na tym, że ciągle trzyma obroty w granicach 1100 na luzie, a wg mnie powinien ok 900. Czy to wina silniczka krokowego? Może jakieś inne pomysły?

RP obroty

: sob paź 06, 2012 17:39
autor: waski1
jarek43_16 pisze:Czy to wina silniczka krokowego?
Może być i krokowy a także czujnik temp. silnika do ecu.Najlepiej podmienić z kimś ze sprawnego auta.

RP obroty

: pn paź 08, 2012 11:49
autor: jarek43_16
wymieniłem czujnik na nowy i nadal to samo :rozpacz:

Re: RP obroty

: pn paź 08, 2012 12:02
autor: waski1
jarek43_16 pisze:wymieniłem czujnik na nowy i nadal to samo :rozpacz:
Nie ma nikt z twoich znajomych takiego krokowca żeby pożyczyć na chwilę albo na szrocie się dogadać z sprzedawcą.

RP obroty

: pn paź 08, 2012 12:36
autor: jarek43_16
no nikt niestety z moich znajomych nie jest hardcorem i nie jezdzi golfem 2 :grin:
na szrocie to tylko co na jednym może być', ale tam wredny pan jest i będzie lipa
a jeszcze przy odpalaniu jak zrobie reset ecu to odpala tak normalnie, a z czasem np po dniu wchodzi na 2tys i zaraz spada
do akich jakby był na ssaniu, co to może być?



tak sobie myśle, że może jednak jakaś nieszczelność jest, bo falują delikatnie obroty cały czas, przy odpalaniu podnoszą sie obroty i pracuje jak na ssaniu? dobrze myśle?

a jeszcze powoli schodzi z obrotów

RP obroty

: wt paź 09, 2012 19:50
autor: marko125-90
krokowiec nawala

RP obroty

: czw paź 11, 2012 01:07
autor: jarek43_16
kupiłem ze szrotu inny silniczek krokowy i teraz nie faluj w okolicach 1100, a faluje w ok950, dziś jeszcze rano pojade i kupie przepustnice, bo tam co była to jakoś mniej rzeczy miala, może sie polepszy, a jak nie to może zapłonem okręce
a jeszcze pytanie, powinien być elektrozawór na rurce od filtra węglowego jak mam założony gaz? tzn mam już jeden ktrory jest oryginalnie ale czy drugi zakładać zeby całkiem odc inał jak przełacze na gaz