Strona 1 z 3

Poprawa osiągów

: wt maja 08, 2012 10:14
autor: hansik_hansik
Witam. Posiadam Golfa mk II 1.6 PN z LPG. z 1991r. Chciałem poprawić osiągi tego autka.

Czy ktoś może mi powiedzieć jak to zrobić ??

Re: Poprawa osiągów

: wt maja 08, 2012 11:16
autor: 21tehace21
Z tym silnikiem to tak duzo nie zrobisz, ja odczulem roznice jak zalozylem gaznik z duzego fiata, oczywiscie nie jakas duza roznice, nie wiem czy mi vmax zwiekszylo bo nie mam za bardzo gdzie sprawdzic ale duzo lepiej wkreca sie na obroty

Poprawa osiągów

: wt maja 08, 2012 17:55
autor: barto125
Potwierdzam, na weberze dużo lepiej lata, planuję teraz założyć dwa gaźniki.

Poprawa osiągów

: wt maja 08, 2012 19:50
autor: q601
Też mam ten motor... Myślę, że najważniejsze, to doprowadzić go do stuprocentowej funkcjonalności, przede wszystkim w kwestii elektryczno-elektronicznej(nieszczęsny ecotronic). A potem... swap na KR albo coś takiego :D Tak uważam przynajmniej, że nie ma się co bawić w żyłowanie PNki, trzeba trochę kapusty nazbierać i jazda!

Poprawa osiągów

: czw maja 10, 2012 08:59
autor: hansik_hansik
No wiem że ten gaźnik pierburga 2ee jest do bani . Mi nie chodzi o to by dużo zmienić , tylko chodzi o to by troszkę podnieść mu mocy ale nie za dużo by więcej nie palił

Re: Poprawa osiągów

: czw maja 10, 2012 09:46
autor: 21tehace21
No to najlepiej zaloz gaznik z fiata i bedziesz mial nieuduzy wzrost mocy, a spalanie przynajmniej w moim przypadku wyszlo mi tak srednio jezdzac troche miasta, wiecej trasy ale momentami ostre butowanie to mi wyszlo 7,8 l/100 nie wiem czy to mniej bo na pierburgu mi pali z 13, tylko ze z nim bylo cos nie tak, Naprawde polecam taki swap

Poprawa osiągów

: czw maja 10, 2012 16:37
autor: hansik_hansik
Tylko ze nie chciałbym z ręcznym ssaniem. Wolałbym z automatycznym .

Poprawa osiągów

: czw maja 10, 2012 16:39
autor: hansik_hansik
No mi gazu tak po mieście pali od 10-11 l/100km a na trasie od 8-9 l/100km.

Poprawa osiągów

: czw maja 10, 2012 19:38
autor: q601
Z tego co się orientuję, to wszystkie inne gaźniki, łącznie z 2e2 mają ssanie ręczne. Jeśli się pierburga 2ee ogarnie, to stanie się 'bezdotykowy' :)

Ja bym pomyślał nad zrobieniem dolotu i wydechu 4-2-1, podobno z ostrym wałkiem rozrządu (drogim :grrr: ) daje około 10-20% przyrostu mocy.

Poprawa osiągów

: pt maja 11, 2012 09:41
autor: 21tehace21
Ja mialem 2e2 i mialem sssanie automatczne, a ssanie reczne to moim zdaniem wcale nie jest gorze od automatycznego, mozna troche na paliwe zaoszczedzic np na starym gazniku jak go zapalilem i wlaczylo sie ssanie to byl na ssaniu naprawde dlugo, a na tym to jak go rano pale to zapalam na pól ssaniu pali na dotyk, wyjezdzam z garazu, wylaczam ssanie i juz normalnie rowno chodzi i mozna spokojnie jechac, a tak w srodku dnia to spokojnie bez ssania go pale, a dynamika naprawde duzo lepsza niz na starym, mam skrzynie 4r i na 2 prawie do 100 dociagam

Poprawa osiągów

: pt maja 11, 2012 16:17
autor: barto125
Mi idzie ponad 100 na weberze ;p

Re: Poprawa osiągów

: pt maja 11, 2012 17:25
autor: 21tehace21
Tylko ze ja mam z ekonomicznej wersji fiata DCHD 12, gardziele mam 24 i 25

Poprawa osiągów

: sob maja 12, 2012 20:28
autor: hansik_hansik
Chciałbym obić poczki mojego golfika II coś jak tak :
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/198 ... a0265.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Może ktoś wie jak tak zrobić ?? oraz też tylne.

Z góry dzięki

Poprawa osiągów

: ndz maja 13, 2012 02:41
autor: barto125
Iść do tapicera.