Strona 1 z 1

Przepustnica pierburg 2E2

: wt maja 01, 2012 22:54
autor: carljohnson
Witam.

Czy da się za pomocą jakiegoś wkręta wyregulować przepustnicę w gaźniku pierburg 2E2 ?
mój wóz ma nieco wyższe obroty nawet po rozgrzaniu, na ssaniu z jakieś 3000, wóz ma lpg i silnik 1.8
po rozgrzaniu silnika przepustnicę można nawet nieco przymykać, powoduje to gaśnięcie silnika, czy to normalne że mogę ją tak sobie przymykać bez oporów? linka gazu luźna, siłownik 3-wejściowy i jego bolec w ogóle niedotyka klapki przepustnicy

Przepustnica pierburg 2E2

: śr maja 02, 2012 11:43
autor: barto125
Sprawdź, czy powietrza gdzieś nie łapie.

Przepustnica pierburg 2E2

: śr maja 02, 2012 12:24
autor: carljohnson
łapie lekko między mikserem od gazu a gaźnikiem,
chodzi mi o tą przepustnicę, im bardziej rozgrzany silnik tym łatwiej można ją przymykać

Przepustnica pierburg 2E2

: czw maja 03, 2012 10:29
autor: jarek43_16
od strony kierowcy masz srubki na imbusy, na początku jak i później ciężko ogarnąć na jakiej zasadzie to działa, ale jak 3tys obrotów na ssaniu to chyba bardziej nie zwalisz :bigok:

Przepustnica pierburg 2E2

: czw maja 03, 2012 17:00
autor: carljohnson
no będę coś kombinował, na rozgrzanym też ma jakoś 1200-1400 na oko,
tylko żeby później nie gasł na rozgrzanym:P

hmm.. czy przyczyną podwyższonych obrotów może być źle ustawiony zapłon?

Przepustnica pierburg 2E2

: czw maja 03, 2012 17:11
autor: Paweł Marek
carljohnson, o co biega? O przepustnicę rozruchową tą u góry? Bo w sumie sa trzy w gaźniku. Jeśli na zapalonym silniku ta górna rozruchowa pozwoli się lekko domknąć palcem to masz zwalony siłownik pull down - jedna z najczęstszych usterek. A co do tych wkrętów mocujących kopułkę ssania, po poluzowaniu kopułką można kręcić, w lewo czas ssania skracasz i odwrotnie

Przepustnica pierburg 2E2

: czw maja 03, 2012 18:12
autor: carljohnson
jak wspomniałem o lince gazu i siłowniku 3-położeniowym to chyba można stwierdzić że chodzi mi o tą przepustnicę do której podłączona jest linka gazu