Strona 1 z 1

temperatura

: pt kwie 06, 2012 18:55
autor: carljohnson
w moim golfie jest ciekawy przypadek, jak wóz stoi na biegu jałowym, to potrafi się nagrzać że wskazówka nawet lekko przekroczy połowę skali, wiatrak się załącza i obniża temp. do równo 90 stopni, gdy jadę, nawet jak mu ostro depczę wskazówka nawet nie dojdzie do połowy, o co tu chodzi? czyżby termostat do kitu? górny wąż gorący, dolny znacznie chłodniejszy w chłodnicy. nie robi się piana, tylko jak jest porządnie nagrzany i chcę odkręcić korek to słychać lekki syk i widać lekki dymek unoszący się, a jeszcze jedno silnik osiąga temperaturę pracy ok. po 3 km spokojnej jazdy
silnik 1.8 gaźnik 2E2 1984 r. LPG,

temperatura

: pt kwie 06, 2012 19:05
autor: nygdar
typowy objaw padniętego termostatu

temperatura

: pt kwie 06, 2012 19:52
autor: Pawel_Mk2
sprawdz termostat wrzuc go do garnka z gorąca woda i zobacz czy sie otwiera,i nie kupuj febi ja mialem nowy i sie wogole nie otwierał nie polecam tej firmy jesli chodzi o termostat.

temperatura

: pt kwie 06, 2012 23:02
autor: jarek43_16
ja miałem to samo na termostacie "meyle" i zmieniłem na "whalera" i nadal to samo co u autora temayu

temperatura

: sob kwie 07, 2012 10:28
autor: Pawel_Mk2
Wahler chyba jest orginal

temperatura

: sob kwie 07, 2012 15:43
autor: janek1350
Umnie w mk2 było podobnie z temperaturą założyłem nowe termostat ale nic nie dało okazało sie ze uszczelka pod głowicą do wymiany.

temperatura

: śr kwie 11, 2012 22:22
autor: Johnatan
zakryj chłodnice kartonami :) i sie garnij, auto sie zagotuje, wtentylator odpali tzn ze termostat :)