Strona 1 z 1

skrzynia z MK III w MK II problem z półosiami po swapie

: pn mar 19, 2012 22:20
autor: pancur0
Siemacie,
Praktycznie skończyłem swapa z 1.8 gu na 2.0 2e, problem pojawil sie jak trzeba bylo zalozyc polosie.
Wrzucilem silnik i skrzynie na moje sanki od MK II.
Oski z mk III sa zdecydowanie za dlugie, wiec przelozylem przegub wewnetrzny na moje oski i utknalem, ale sa jeszcze o jakis centymetr za dlugie. Co moge z tym zrobic ?
Przeguby wewnetrzne mam 100mm jesli mialoby to w czyms pomoc :)

skrzynia z MK III w MK II problem z półosiami po swapie

: pn mar 19, 2012 22:35
autor: tomek mk2 BDE
zaloz polosie z mk2, przeguby z mk3 i po sprawie nie powinno byc zadnego problemu, mialem kiedys u siebie 2e

skrzynia z MK III w MK II problem z półosiami po swapie

: pn mar 19, 2012 22:39
autor: pancur0
miales 2E na skrzyni z MK III czy z MK II ?

Piszę przecież, że jak tak zrobie to i tak są za długie troche :)

skrzynia z MK III w MK II problem z półosiami po swapie

: wt mar 20, 2012 01:04
autor: tomek mk2 BDE
skrzynie z mk2 czy mk3 sa takie same(odległosci miedzy flanszami sa takie same), przeguby tez takie same tylko srednica inna, ja mialem akurat skrzynie z mk2 1.8, nie wiem czemu tak sie u ciebie dzieje ,cos jest nie tak

skrzynia z MK III w MK II problem z półosiami po swapie

: wt mar 20, 2012 08:29
autor: pancur0
Otóż to !
Przeguby się różnią jak są 90mm to są chudsze, a jak 100mm to grubsze i pewnie tu jest pies pogrzebany ;)

Dlatego pytam czy można coś na to poradzić

skrzynia z MK III w MK II problem z półosiami po swapie

: wt mar 20, 2012 19:16
autor: tomek mk2 BDE
ja mialem u siebie przeguby zewnetrzne jak i wewnetrzne od passata 9a czyli 4 sztuki wieksze i problemu nie bylo