Strona 1 z 2
GTI 1.8 PF przerywa/szarpie
: pn lut 27, 2012 18:49
autor: ADIkrot
Silnik to 1.8 PF 107km sama bęzyna . Silnik szarpie i przerywa w zakresie obrotów od 2 do 3 tys . Po odłaczeniu niebieskiego czujnika temp wody usterka ustepuje lecz wolne obroty wskakuja na 1200 . Po zmianie czujnika nadal sa te same objawy . Dodam ze zostało pare rzeczy przełozone ze sprawnego PFa i nadal nie ma poprawy ( komp , przepływka , reg cisnienia paliwa , pompka paliwa , silniczek krokowy , sonda lambda ) Co moze byc przyczyną?
GTI 1.8 PF przerywa/szarpie
: pn lut 27, 2012 19:11
autor: Micjusz
Świece aparat zapłonowy cewka
Pierwsze co to zmień świece
GTI 1.8 PF przerywa/szarpie
: pn lut 27, 2012 20:11
autor: rikuelle
jak dla mnie mogą to być też kable zapłonowe.
GTI 1.8 PF przerywa/szarpie
: wt lut 28, 2012 23:25
autor: GTI_II
to samo mialem i zadne kable zadne swiece. Swieca odrazu przy odpaleniu szwankuje. Zmieniles czujnik na inny ? u mnie wina tego byly wtryski
GTI 1.8 PF przerywa/szarpie
: śr lut 29, 2012 16:05
autor: ADIkrot
Swiece kable itd sa ok . Czujnik był zmieniany , kolego mozesz rozwinac temat o tych wtryskach? Ostatnio chyba ktoryś zaczoł sie lekko pocić .
GTI 1.8 PF przerywa/szarpie
: śr lut 29, 2012 17:40
autor: Paweł Marek
ADIkrot, może to byc objaw lewego powietrza, może ono dostawac się nawet przez uszczelke wtryskiwacza, spróbuj go na razie prowizorycznie uszczelnić na około silikonem - tak dla testu jeśli pomoże to zmienisz uszczelnienie. Ale obejrzyj też cały dolot łącznie z odmą i podciśnieniami każda nieszczelność da taki objaw.
Następnie możesz trochę wzbogacić mieszankę przez wkręcenie śruby pod korkiem w rogu przeplywomierza, albo od razu jechac na analizator spalin i ustawiać skład mieszanki , pomiaru dokonuje sie w rurce z kolektora wylotowego, chyba że niema katalizatora to można z tyłu. I znajdź sobie na forum opis regulacji tego silnika , chodzi o dość specyficzny sposób ustawiania zapłonu.
GTI 1.8 PF przerywa/szarpie
: czw mar 01, 2012 13:33
autor: GTI_II
zadnym silikonem. Jezeli chodzi o wtryski moze byc jeden padniety i lipa. U mnie poprostu padly dwa wtryski zmienilem na nowe uszczelki itp nie pomoglo. Wiec wstawilem nowe i chodzi jak marzenie. po pierwszym uruchomieniu silnika na nowych wtryskach tez sie dlawil ale pogazowalem go troche pochodzil z pol godzin i bylo ok. mi samochod tylko sie nagrzal i juz nie chodzil szarpal zalewalo go strasznie, brak mocy.
GTI 1.8 PF przerywa/szarpie
: czw mar 01, 2012 22:17
autor: Paweł Marek
GTI_II, napisałem na próbę, dla oceny czy pomoże żeby wykluczyć nieszczelność i branie lewego powietrza. Zdaje mi się że Twoje autko też niedomaga?
GTI 1.8 PF przerywa/szarpie
: pt mar 02, 2012 14:10
autor: GTI_II
u mnie juz wszystko chodzi ok. tylko obroty troche za wysoko stoja
GTI 1.8 PF przerywa/szarpie
: ndz mar 18, 2012 14:24
autor: GTI_II
jednak nie do konca u mnie jest ok, a u Ciebie ? od dwoch zaczal znowu mi szarpac na benzynie. ale wtryski sa ok, dostaje za duza mieszanke nie mam pojecia co z nim jest
GTI 1.8 PF przerywa/szarpie
: ndz maja 06, 2012 10:04
autor: emil429
Mam ten sam problem w swoim PF-ie czuć nie spalaną benzynę, wymieniałem już wszystko tak jak koledzy wyżej piszą, nie brałem się jeszcze tylko za wtryski, czy podejdą od jakiegoś innego silnika czy muszę od pf-a załatwiać?
GTI 1.8 PF przerywa/szarpie
: pn maja 07, 2012 21:40
autor: stonebridge69
emil429, od 2H wiem,ze podchodza,a z jakiego innego jeszcze nie mam pojecia.
GTI 1.8 PF przerywa/szarpie
: pn maja 07, 2012 21:45
autor: emil429
Usterka została usunięta
Okazało się że gumki na wtryskach były popękane i ciągły lewe powietrze. Wymieniłem na nowe i dalej cieszę się z jazdy PF-kiem.
GTI 1.8 PF przerywa/szarpie
: śr wrz 12, 2012 23:32
autor: fill89
Witam
Panowie kupiłem mk2 GTI 1.8 Pf wszystko ok ale było ślizgnięte sprzegło gdy je wymieniłem to wtedy można było sprawdzić co fura potrafi i było wielkie rozczarowanie. Zmieniłem kopułke, palec, świece, przewody, troche lepiej ale to nie to gdy jest podpięta sonda lambda to wogóle strzela prycha i nie jedzie, podmieniłem sonde nadal to samo. Wstawiłem komp od PB i jest lepiej ale ma jakieś takie przerywanie w okolicach 3-4 tys obrotów. Pryskałem w koło wtrysków plakiem i ogólnie przepustnicy i nie wykazało to zeby były jakieś nieszczelności. Nie wiem jeszcze jak z zapłonem (jak mechanik sprawdzał na lampe to mówił ze jest ustawiony cacy ) lecz chyba to nie prawda bo gdy dam mu po obrotach to strzela z tłumika żywym ogniem ( dodam też ze katalizator został wywalony) Pomysły mi się kończą funduszy nieograniczonych też nie mam. Podejrzewam ze trzeba przyspieszyć zapłon ale jest tak zapieczony ze ani drgnie no i chyba wtryski mogą coś krzaczyć, już sam nie wiem może nacie jakieś pomysły
Pozdrawiam