Czujnik temperatury odp za wskaźnik na zegarach

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Burawski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob sty 14, 2012 19:17

Czujnik temperatury odp za wskaźnik na zegarach

Post autor: Burawski » pt lut 03, 2012 11:19

Witam, jestem tu nowy i zupelnie zielony jesli chodzi o Golfa mk2, szukałem ale nie znalazlem konkretnej odpowidzi na moje pytania.

Acha, mam golfa 2 1.6 gaźnik, PN z 1989
1. Gdzie dokładnie znajduje sie czujnik temperatury odpowiadający za wskaźnik na zegarach? (zdjęcie- chodzi o nr 1 czy nr 2?) Dodam, że u mnie nr 2 ma kolor CZARNY, a nr 1 CZERWONY
Obrazek

2. Pan w sklepie dał mi takie coś (3) i powiedział, że jest do do wersji z gaźnikiem, a jezeli sie nie myle to powinno być cos takiego (4). Mam rację? Jezeli nie to gdzie ten z 3 sie znajduje, bo za chiny nie moge go znalezc...
Obrazek
Obrazek

Prosze o pomoc- dodam tylko (choć jest mi wstyd), że jestem kompletnym laikiem, wiec prośba o zwykle slownictwo i łopatologiczne tlumaczenie :)



Awatar użytkownika
Karmel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: wt mar 22, 2011 00:36
Lokalizacja: Lublinitz
Kontakt:

Czujnik temperatury odp za wskaźnik na zegarach

Post autor: Karmel » pt lut 03, 2012 13:29

zwróć to, nigdzie tego nie podpasujesz- potrzebujesz ten kwadratowy, a kolor czujnika CZARNY odpowiada za wskazania na cyferblacie.


Obrazek

Burawski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob sty 14, 2012 19:17

Czujnik temperatury odp za wskaźnik na zegarach

Post autor: Burawski » pt lut 03, 2012 13:43

Ok, dzieki, tak wlasnie myslalem



pajonk504
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: czw gru 23, 2010 18:36
Lokalizacja: Milicz/Wrocław

Czujnik temperatury odp za wskaźnik na zegarach

Post autor: pajonk504 » ndz lut 05, 2012 19:36

ten na zdjęciu z nr3 to nie czasem czujnik temperatury oleju ??



Awatar użytkownika
Sokol9185
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 823
Rejestracja: sob gru 10, 2011 16:17