1.8 PF DIGIFANT II nie odpala
: śr sty 04, 2012 22:54
Witam. Mój problem się zaczął od razu po kupieniu mojego GTI 1.8 PF... Niestety zbieg złych okoliczności ciągnie się do dziś... Po wymianie nagrzewnicy, wymianie skrzyni (padł 2bieg) i silnika (panewka) auto sobie jakoś jeździło, aż pociekła nagrzewnica (znowu) po jej wymianie pomieszałem przewody zapłonowe kręciłem tak długo aż rozrusznik padł a w oleju przybyło benzyny około 0,2l. Po wymianie rozrusznika zapomniałem podłączyć masy co spowodowało padnięcie DIGIFANTA II. Po kupnie 2 sterownika auto nie chce odpalić. Pomysły mi się skończyły więc szukam pomocy na forum.
W aucie do teraz zrobiłem:
1. podłączona masa na tip top
2. wymieniona cewka na nową
3. wymiana oleju
4. wymieniony rozrusznik
5. wymieniony DIGIFANT II (miałem wersje 022BB a teraz 022EF czy to może być problem ze nie odpala?)
6. rozrząd ustawiony na znaki i po palcu rozdzielacza ustawiona kolejność przewodów zgodnie z ruchem zegara 1-3-4-2
7. sprawdzone przekaźniki i bezpieczniki
8. przeczyszczone świece i wydmuchany nadmiar paliwa z cylindrów.
objawy:
1. pompka paliwa nie pracuje na nowym ECU po przekręceniu kluczyka nawet przekaźnik nie pyka, na spalonym kompie nabijała i rozłączała się wzorowo.
2. na wtyczce masę mam na wszystkich brązowych przewodach
3. po przekręceniu kluczyka 12V mam na pinie 14 i 03
4. dziwi mnie masa na pinie 01
Za każdą rade pomoc z góry dziękuje.
W aucie do teraz zrobiłem:
1. podłączona masa na tip top
2. wymieniona cewka na nową
3. wymiana oleju
4. wymieniony rozrusznik
5. wymieniony DIGIFANT II (miałem wersje 022BB a teraz 022EF czy to może być problem ze nie odpala?)
6. rozrząd ustawiony na znaki i po palcu rozdzielacza ustawiona kolejność przewodów zgodnie z ruchem zegara 1-3-4-2
7. sprawdzone przekaźniki i bezpieczniki
8. przeczyszczone świece i wydmuchany nadmiar paliwa z cylindrów.
objawy:
1. pompka paliwa nie pracuje na nowym ECU po przekręceniu kluczyka nawet przekaźnik nie pyka, na spalonym kompie nabijała i rozłączała się wzorowo.
2. na wtyczce masę mam na wszystkich brązowych przewodach
3. po przekręceniu kluczyka 12V mam na pinie 14 i 03
4. dziwi mnie masa na pinie 01
Za każdą rade pomoc z góry dziękuje.