Regulator ciśnienia paliwa (Pierburg 2e3)
: pn sty 02, 2012 19:07
Witam wszystkich!
Mam pytanie dotyczące regulatora ciśnienia paliwa w gaźniku pierburg 2E3, ostatnimi czasy coś zaczęło śmierdzieć paliwem w aucie więc metodą dedukcji doszedłem że strzeliła plastikowa obudowa regulatora/reduktora ciśń/paliwa, dokładnie pod ta plastikowym mocowaniem w który wchodzi wkręt mocujący to ustrojstwo, wygląda tak:
OE: 052 127 177 A, PIERBURG: 7.20 999 00
Strzeliło tak:
Prośba o pomoc jak to zalepić, czy może to oddać do plastikarza? Czy można taki element dokupić, czy można zastosować coś zamiennego (sugestie i linki mile widziane) czy w 'tym' dziadu jest duże cisnienie i jak np zalepie czy zaspawam na gorąco to czegoś nie rozwali bo niby pęknięcie małe ale paliwo sie leje okrutnie przez to (śmierdzi w aucie jak na stacji benzynowej)
P.S czytałem ze niektórzy stosują zwykły trójnik a jeszcze lepsi mechesowie zatykają przewód powrotny ale jakoś tego nie widzę
Mam pytanie dotyczące regulatora ciśnienia paliwa w gaźniku pierburg 2E3, ostatnimi czasy coś zaczęło śmierdzieć paliwem w aucie więc metodą dedukcji doszedłem że strzeliła plastikowa obudowa regulatora/reduktora ciśń/paliwa, dokładnie pod ta plastikowym mocowaniem w który wchodzi wkręt mocujący to ustrojstwo, wygląda tak:
OE: 052 127 177 A, PIERBURG: 7.20 999 00
Strzeliło tak:
Prośba o pomoc jak to zalepić, czy może to oddać do plastikarza? Czy można taki element dokupić, czy można zastosować coś zamiennego (sugestie i linki mile widziane) czy w 'tym' dziadu jest duże cisnienie i jak np zalepie czy zaspawam na gorąco to czegoś nie rozwali bo niby pęknięcie małe ale paliwo sie leje okrutnie przez to (śmierdzi w aucie jak na stacji benzynowej)
P.S czytałem ze niektórzy stosują zwykły trójnik a jeszcze lepsi mechesowie zatykają przewód powrotny ale jakoś tego nie widzę