1.8 pf brak iskry i cierpliwości

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
emil429
____
____
Posty: 420
Rejestracja: ndz sty 24, 2010 13:37
Lokalizacja: DJA

1.8 pf brak iskry i cierpliwości

Post autor: emil429 » sob lis 19, 2011 23:06

Witam koledzy mam mały problem w swoim pf-ie, a mianowicie pewnego dnia odmówił mi posłuszeństwa miałem już z nim problemy ale jakoś się kulał tym razem na dobre stanął. Od pewnego czasu nie palił jak trzeba na zimnym silniku gasł nie chciał się wkręcać na obroty jak już się zagrzał to jakoś jechał, a tym razem po uruchomieniu jak zwykle kulał nie wkręcał się przez dłuższą chwilę na obroty ale załapał i ku mojemu zdziwieniu po wbiciu biegu i ruszeniu zgasł. Po ponownym uruchomieniu i ciężkim bo nie chciał odpalić stało się to samo. Zauważyłem że tyka przekaźnik 53 drugi od prawej na dole. Trochę się znam na mechanice i pierwsze co sprawdziłem to czy jest iskra i tu się zdziwiłem na świecy niestety ale nie było a natomiast z cewki prąd wychodzi jest taka iskra że by konia zabiła, pierwsze co mi przyszło do głowy to że aparat zapłonowy siadł, ale niestety wymieniłem na drugi i dalej kicha nic się nie zmieniło dalej brak iskry. Miałem nadzieję że czujnik halla padł w aparacie ale niestety raczej nie on. Chcę jeszcze sprawdzić kostkę w stacyjce może to ona blokuje prąd? i muszę jeszcze sprawdzić te dwa aparaty może akurat trafiłem tak że ten wymieniony też jest walnięty? Może się mylę jak tak to proszę mnie poprawić może macie jakiś pomysł co jeszcze mogę sprawdzić? Myślę jeszcze nad wyciągnięciem instalacji i przejrzeniem jej może to ona jest winna? Ale to już by była ostateczność chyba? Proszę o jakąś radę czy idę w dobrym kierunku rozwiązania mojego problemu.


viewtopic.php?f=87&t=311059" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

1.8 pf brak iskry i cierpliwości

Post autor: jeryk10 » ndz lis 20, 2011 13:00

Tu masz schemat po schemacie widać gdzie masz mieć zasilania ECU Jeżeli zasilanie ECU nie będzie mieć to iskry tez nie będzie zasilanie ecu kolor kabla czarno żółty http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... f379c4d0d7" onclick="window.open(this.href);return false;


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
Basss2
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: czw sty 07, 2010 18:34
Lokalizacja: Grodziec
Kontakt:

1.8 pf brak iskry i cierpliwości

Post autor: Basss2 » ndz lis 20, 2011 13:40

a sprawdziłes kable do swiec ?? moze ktorys ma przebicie np głowny



Awatar użytkownika
lukasfenix
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 648
Rejestracja: sob sie 04, 2007 19:14
Lokalizacja: Poznań

1.8 pf brak iskry i cierpliwości

Post autor: lukasfenix » ndz lis 20, 2011 13:55

Jak wymieniałeś aparat, to razem z palcem i kopułką? W kiedy ostatnio wymieniałeś kable i świece?



Awatar użytkownika
bulgar_mk2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: pn cze 06, 2011 12:27
Lokalizacja: WSI

1.8 pf brak iskry i cierpliwości

Post autor: bulgar_mk2 » ndz lis 20, 2011 14:44

w ojca mk3 ABS było podobnie i miał padnięty aparat zapłonowy i czujnik położenia wału, u mnie w mk2 GX było tak że zgasł podczas jazdy i mechanik powiedział mi że aparat zapłonowy był niby przekręcony o 180 stopni :panna:



Awatar użytkownika
emil429
____
____
Posty: 420
Rejestracja: ndz sty 24, 2010 13:37
Lokalizacja: DJA

Re: 1.8 pf brak iskry i cierpliwości

Post autor: emil429 » ndz lis 20, 2011 17:03

jeryk10 pisze:Tu masz schemat po schemacie widać gdzie masz mieć zasilania ECU Jeżeli zasilanie ECU nie będzie mieć to iskry tez nie będzie zasilanie ecu kolor kabla czarno żółty http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... f379c4d0d7" onclick="window.open(this.href);return false;

Kable i świece nowe kopułka z palcem także. Ten schemacik na pewno mi pomoże. Miałem dzisiaj pogrzebać przy aucie ale jak mówi przysłowie że "Niedzielna praca w G... się obraca" Tak więc jutro muszę sprawdzić. Wczoraj jeszcze zauważyłem że jeden z kabli masowych jest jakby przy topiony ale nie sprawdzałem gdzie on idzie bo trochę zimno już było, a niestety goferek stoi na dworze.


viewtopic.php?f=87&t=311059" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

1.8 pf brak iskry i cierpliwości

Post autor: Paweł Marek » ndz lis 20, 2011 17:40

no ale pewien jesteś że z cewki wychodzi iskra a do świec nie dociera? o jeśli tak musi się gubić po drodze, albo jest źle włożony aparat zapłonowy lub rozrząd przestawiony i iskra nie trafia w kopułce w styk


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
emil429
____
____
Posty: 420
Rejestracja: ndz sty 24, 2010 13:37
Lokalizacja: DJA

1.8 pf brak iskry i cierpliwości

Post autor: emil429 » ndz lis 20, 2011 17:49

Na 100% jestem pewien że iskra z cewki wychodzi. Trochę to dziwne że iskra zanika w połowie. Jutro jeszcze sprawdzę czy czasem nie pomyliłem zapłonu , ale raczej nie.


viewtopic.php?f=87&t=311059" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

1.8 pf brak iskry i cierpliwości

Post autor: jeryk10 » ndz lis 20, 2011 17:52

Od modułu zapłonu masz masę przykręconą do akumulatora a masa ECU jest przykręcona z boku głowicy do śruby króćca wodnego sprawdź te masy zła masa ECU spala końcówkę mocy ECU


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
emil429
____
____
Posty: 420
Rejestracja: ndz sty 24, 2010 13:37
Lokalizacja: DJA

Re: 1.8 pf brak iskry i cierpliwości

Post autor: emil429 » ndz lis 20, 2011 18:19

jeryk10 pisze:Od modułu zapłonu masz masę przykręconą do akumulatora a masa ECU jest przykręcona z boku głowicy do śruby króćca wodnego sprawdź te masy zła masa ECU spala końcówkę mocy ECU
Masa ecu była przyśniedziała zastanawia mnie czy przypadkiem nie upaliła czegoś i to może być przyczyną całego zamieszania? Mam już dość tego PF-a


viewtopic.php?f=87&t=311059" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

1.8 pf brak iskry i cierpliwości

Post autor: jeryk10 » ndz lis 20, 2011 21:06

PF jest bardzo dobra jednostka na prawdę sam kiedyś jeździłem 4 lata zero problemu tylko jak dostanie rożnych mechaników to potem są tego efekty Włóż świece bezpośrednio w przewód od cewki i zobacz czy będziesz miał iskrę chyba ze masz faktycznie przez masę uwalone ECU


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
emil429
____
____
Posty: 420
Rejestracja: ndz sty 24, 2010 13:37
Lokalizacja: DJA

1.8 pf brak iskry i cierpliwości

Post autor: emil429 » pt gru 02, 2011 22:07

Dzisiaj wreszcie znalazłem czas aby zajrzeć pod maskę i o dziwo nawet udało mi się rozwiązać problem, a przyczyną był urwany kabel masowy a w sumie dwa, te co są przykręcone do pokrywy zaworów.

DZIĘKI ZA POMOC


viewtopic.php?f=87&t=311059" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

1.8 pf brak iskry i cierpliwości

Post autor: jeryk10 » ndz gru 04, 2011 17:00

oryginalnie są one przykręcone do króćca wodnego o którym pisałem wyżej


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
emil429
____
____
Posty: 420
Rejestracja: ndz sty 24, 2010 13:37
Lokalizacja: DJA

1.8 pf brak iskry i cierpliwości

Post autor: emil429 » ndz gru 04, 2011 18:21

Właśnie że to nie te się urwały te co są do króćca przykręcone były całe, a urwały się te co są przykręcone do pokrywy jeden z nich idzie od zaworka który jest na kielichu a drugi to ten który jest tak dziwnie zrobiony jest on opleciony na zewnątrz kabla od sondy. W moim przypadku były one zlutowane w jeden i przykręcony jako jedna masa do pokrywy, a ja zrobiłem je jako dwie masy i też przykręciłem do pokrywy. Rozcinałem wszystkie koszulki i dopiero znalazłem że są przerwane.


viewtopic.php?f=87&t=311059" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości