Strona 1 z 1

Problem z temperaturą silnika, MK2 1.3 NZ

: pn lis 14, 2011 17:38
autor: VwAudiManiak
Witam wszystkich. Mam następujący problem z temperaturą silnika w Moim Golfie II 1.3 NZ. Otóz Cały czas, gdy silnik sie nagrzeje trzyma Mi temperature w granicach 95-105(dokładnie trudno sprecyzować, bo na wskaźniku są tylko kreseczki), w każdym bądź razie wskazówka jest poza połową skali, raz Mniej raz więcej. I dzieje się tak nawet podczas jazdy w trasie;/ czym to może być spowodowane? z góry dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam

Re: Problem z temperaturą silnika, MK2 1.3 NZ

: pn lis 14, 2011 20:55
autor: witek888888
VwAudiManiak pisze:Witam wszystkich. Mam następujący problem z temperaturą silnika w Moim Golfie II 1.3 NZ. Otóz Cały czas, gdy silnik sie nagrzeje trzyma Mi temperature w granicach 95-105(dokładnie trudno sprecyzować, bo na wskaźniku są tylko kreseczki), w każdym bądź razie wskazówka jest poza połową skali, raz Mniej raz więcej. I dzieje się tak nawet podczas jazdy w trasie;/ czym to może być spowodowane? z góry dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam
To chyba już koniec serduszka w mk2 czas przesiąść się na mk3.

Re: Problem z temperaturą silnika, MK2 1.3 NZ

: pn lis 14, 2011 21:28
autor: VwAudiManiak
[/quote]
To chyba już koniec serduszka w mk2 czas przesiąść się na mk3.[/quote]

Kolego jak tak masz sie wypowiadać, to lepiej sie nie wypowiadaj.

Problem z temperaturą silnika, MK2 1.3 NZ

: pn lis 14, 2011 23:15
autor: Paweł Marek
witek888888, bez głupich tekstów.
VwAudiManiak, może to oznaczać że temperatura jest faktycznie trochę za wysoka, albo że uszkodzony jest czujnik temperatury dla licznika, albo sam licznik. Najprościej będzie jak postarasz się o termometr ze skalą powyżej 100 stopni i zmierzysz temperaturę płynu w zbiorniczku, tylko ostrożnie przy odkręcaniu może prysnąć trochę i poparzyć.

Re: Problem z temperaturą silnika, MK2 1.3 NZ

: ndz lis 20, 2011 19:00
autor: VwAudiManiak
Paweł Marek pisze:witek888888, bez głupich tekstów.
VwAudiManiak, może to oznaczać że temperatura jest faktycznie trochę za wysoka, albo że uszkodzony jest czujnik temperatury dla licznika, albo sam licznik. Najprościej będzie jak postarasz się o termometr ze skalą powyżej 100 stopni i zmierzysz temperaturę płynu w zbiorniczku, tylko ostrożnie przy odkręcaniu może prysnąć trochę i poparzyć.
Witam wszystkich. Problem został rozwiązany. Wszystkiemu winny był zły termostat. Pozdrawiam;)