Strona 1 z 1

Swap gaźnika na monowtrysk

: pt lis 11, 2011 23:00
autor: barto125
Witam. Przymierzam sie do swapa mojego pierburga 2ee na monowtrysk z RP. Kieruję się tym poradnikiem: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=194622" onclick="window.open(this.href);return false;
Na razie nie mam przewodów paliwowych. Nigdzie nie mogę znaleźć oryginalnych od RP. Czy mógłby ktoś powiedzieć, jakie powinienem kupić i ile ich?
Potrzebowałbym schematy elektryczne, żeby wiedzieć co i jak podłączyć, dużo jest grzebania?
I jak sprawa wygląda z kolektorem, może zostać ten sam? No i jak z podstawą ta gaźnikowa podejdzie?

Swap gaźnika na monowtrysk

: sob lis 12, 2011 12:17
autor: Dziku VR6
przewody paliwowe powinny wydolić spokojnie te z 1.6
kolektor wydechowy jak i ssący zostawiamy.
podstawa gaznika tez pasuje.
Ja bym proponawał kupić wiązke elektryczną silnikową z kompem od rp niż bawić się w instalacje wlasnego typu

Swap gaźnika na monowtrysk

: sob lis 12, 2011 15:51
autor: barto125
Wiązkę będę miał całą. Ale schemat by się przydał. O przewodach słyszałem, że mogą nie wytrzymać te z 1.6

Swap gaźnika na monowtrysk

: sob lis 12, 2011 21:53
autor: Paweł Marek
barto125, przewody paliwowe dostaniesz w każdym sklepie moto, długości nie umiem podać, ale ja osobiście wziąłbym kawałek sznurka i zmierzył a nikogo nie pytał

Swap gaźnika na monowtrysk

: czw lis 17, 2011 15:44
autor: marcinek84
W ETCE pisze że przewód 7x3 w gaźniku i RP więc przewód jak wystarczy to może zostać myślę. Jak chcesz schematy to mam do rocznika 84'-89' stara skrzynka, podaj maila to prześlę.

Swap gaźnika na monowtrysk

: sob lis 19, 2011 12:35
autor: DJTim
mam monowtrysk z rp i przewody paliwowe zostały z gaźnikowca i jakoś rok juz sie trzymaja