wolne obroty + pytanie o lpg
: pn lis 07, 2011 15:14
W ramach wprowadzenia, mowa jest o Mk2 '86, silnik to 1.6 o oznaczeniu RF (72km) na gaźniku Pierburg 2E
A mianowicie, golf był jeżdżony na gazie przez poprzedniego właciciela, teraz ja musze sie użerać z następstwami jego błędow ;P jeździl, odpalał i jeździł na podtlenku LPG. Teraz na benzynie golf nie trzyma wolnych obrotów. Jak puszcze gaz to po prostu silnik pryknie i zdechnie. Jak dodam troszke gazu to chodzi, ale przerywa i pracuje nierówno, a jak dodam duużo gazu to nagle jak by wszystko ustaje i silnik rwie aż miło. Dziś zatankowałem sobie benzyny i powiedzmy że od 2.5tysiecy rpm samochód idzie jak na 1.6 przystalo, ale jak tyle spróbuje się zatrzymać albo wybić do luzu to juz moge tylko sie zatrzymać Dodam też że uszczelka pomiedzy gaznikiem a kolektorem jest nowa.
I pytanie za 100pkt... on jest zasilany mechanincza pompką, na gazie ciągle pompuje mi paliwo... paliwo idzie to gaźnika czy jest jakiś system powstrzymujący ten proceder i paliwo sobie tylko krąży przez filtry i od razu idzie przez przelew do baku??
Jeśli sa jakies niejasności w tym co napisałem to proszę o określenie co dodać lub którą mysl rozwinąć.
Pozdrawiam i licze na pomoc aVWe
A mianowicie, golf był jeżdżony na gazie przez poprzedniego właciciela, teraz ja musze sie użerać z następstwami jego błędow ;P jeździl, odpalał i jeździł na podtlenku LPG. Teraz na benzynie golf nie trzyma wolnych obrotów. Jak puszcze gaz to po prostu silnik pryknie i zdechnie. Jak dodam troszke gazu to chodzi, ale przerywa i pracuje nierówno, a jak dodam duużo gazu to nagle jak by wszystko ustaje i silnik rwie aż miło. Dziś zatankowałem sobie benzyny i powiedzmy że od 2.5tysiecy rpm samochód idzie jak na 1.6 przystalo, ale jak tyle spróbuje się zatrzymać albo wybić do luzu to juz moge tylko sie zatrzymać Dodam też że uszczelka pomiedzy gaznikiem a kolektorem jest nowa.
I pytanie za 100pkt... on jest zasilany mechanincza pompką, na gazie ciągle pompuje mi paliwo... paliwo idzie to gaźnika czy jest jakiś system powstrzymujący ten proceder i paliwo sobie tylko krąży przez filtry i od razu idzie przez przelew do baku??
Jeśli sa jakies niejasności w tym co napisałem to proszę o określenie co dodać lub którą mysl rozwinąć.
Pozdrawiam i licze na pomoc aVWe