Strona 1 z 1
Swap 1.8ABS na 2.0 2e faluje na jałowym
: ndz lis 06, 2011 12:29
autor: jegor
Witam
Niedawno zrobiłem kolejnego swapa z moim mk2 z 1.8 ABS na 2.0 2e. Zmieniłem odrazu bak i włozyłem od mk3 (pompka od 1.
ale jak wbijam pierwszy bieg to idzie normalnie nic nie szarpie. Mam go na LPG i na LPG chodzi normalnie. Czy to wina pompki czy czego innego ?
Swap 1.8ABS na 2.0 2e faluje na jałowym
: ndz lis 06, 2011 12:36
autor: Paweł Marek
jegor pisze:Czy to wina pompki
musisz mieć 3-barową, od 1.8 ABS masz 1-barową.
Swap 1.8ABS na 2.0 2e faluje na jałowym
: pn lis 07, 2011 12:53
autor: jegor
yhy ale to dziwne bo jak mu wciskam to jedzie nic nie szarpie :/
Re: Swap 1.8ABS na 2.0 2e faluje na jałowym
: pn lis 07, 2011 21:46
autor: alamakota
ten model jak nie będzie falował tzn że ci się popsuł
Swap 1.8ABS na 2.0 2e faluje na jałowym
: wt lis 08, 2011 00:12
autor: jegor
aha czyli ma falowac tak ?:D
Swap 1.8ABS na 2.0 2e faluje na jałowym
: wt lis 08, 2011 10:07
autor: Paweł Marek
to chyba miał być żart (albo manifestacja niemocy kolegi
alamakota )
Zmień ta pompkę nie pomoże pomyślimy dalej, w każdym razie ja mam dwa auta z silnikami 2E i na żadne falowanie się nie zgodziłbym. Jeśli założenie właściwej pompki nie pomoże odezwij się pomyślimy.
Re: Swap 1.8ABS na 2.0 2e faluje na jałowym
: pn sty 02, 2012 00:16
autor: jegor
Witam
Zmieniłem pompke i dalej faluja obroty na jałowym :/ Moze to być przepustnica i potencjometr ? ostatnio wymieniłem czujnik lecz nic nie ustawiałem bo nie wiem jak. Pomoc już mnie szkal trafia:/
Swap 1.8ABS na 2.0 2e faluje na jałowym
: czw sty 05, 2012 00:45
autor: nurek20
Kolego mi na falowanie pomogło wyregulowanie uchylenia przepustnicy tzn podpiełem miernik pod tps ,odkręciłem nakrętkę kontrującą pod linką gazu i śrubokrętem wyregulowałem ze napiecie na tps mam 0,65v u mnie to odpowiada luzowi że kartka papieru wychodzi z niewielkim oporem. Oczywiscie wczesniej wyczyściłem przepustnice z nagaru.
Swap 1.8ABS na 2.0 2e faluje na jałowym
: czw sty 12, 2012 17:46
autor: pancur0
U mnie było podobnie ( jeszcze jak silnik siedział w MK III )
jak go odpaliłem to na ssanie działał dobrze poczym spadał na 800 obrotów troche się rozgrzał i falował jak dziki.
Wiesz co pomogło ?
Wyciągnąłem krokowca i go dobrze wyczyściłem
Silnik odpalał pięknie i chodził baaaaaardzo równo, że aż mi się podobało