Strona 1 z 1

1.8rp a gaznik

: czw wrz 08, 2011 11:41
autor: fire&fice
witam.czym sie rozni 1.8 rp a 1.8 na gazniku procz wtrysku??

1.8rp a gaznik

: czw wrz 08, 2011 22:40
autor: Lipek81
Wałkami rozrządu. I nie jestem pewien, czy przypadkiem RH lub GU mają automatyczną regulację luzu zaworów.

Re: 1.8rp a gaznik

: czw wrz 08, 2011 23:02
autor: fire&fice
Lipek81 pisze:Wałkami rozrządu. I nie jestem pewien, czy przypadkiem RH lub GU mają automatyczną regulację luzu zaworów.
a jesli bym chcial zalozyc gaznik do rp??

1.8rp a gaznik

: czw wrz 08, 2011 23:46
autor: Lucki
Wałkami rozrządu. RH lub GU mają automatyczną regulację luzu zaworów.
Kolego wałki sa identiko ( inne byly w pg, pf,pb, rv) a co do popychaczy to żaden mk2 nie miał regulowanych mechanicznie. Wszystkie hydro :jezor:


a jesli bym chcial zalozyc gaznik do rp??
No to zakładaj i smigaj. Szkoda mono, gaźniki vw jowskie to straszny syf :-( kolego polecam gaźniczek z fiata 125p. Zakładałem taki do rp ka właśnie to super autko jeździło

1.8rp a gaznik

: pt wrz 09, 2011 00:01
autor: adamtb
- od 09.1985 wszystkie golfy mają hydrauliczną regulację luzów zaworowych
- jeżli chcesz założyć gaźnik to bez większego problemu

Obrazek

1.8rp a gaznik

: pt wrz 09, 2011 08:21
autor: Paweł Marek
Cfire&fice, czyli wałki nie sa identyczne ale mniejsza z tym. Nie rozumiem po co chcesz to robić, dobry monowtrysk bedzie na szrocie pół tańszy od w pełni sprawnego gaźnika - ja nie widze sensu.

1.8rp a gaznik

: pt wrz 09, 2011 08:42
autor: Lipek81
Lucki pisze:olego wałki sa identiko ( inne byly w pg, pf,pb, rv)
- to jakim cudem na tabeli zamieszczonej przez adamtb ściągnietej z doppel-wobber są inne dane i inny stopień kompresji przy tym samym skoku tłoka i tej samej średnicy tłoka dla RH, GU, RP? No chyba, że ukształtowanie głowicy jest inne w tych silnikach.
Druga sprawa - kąty otwarcia i zamknięcia zaworu ssącego i wydechowego - są inne w tabeli dla silnika RP i dla RH, GU - a to z kolei determinowane jest właśnie przez wałek rozrządu.
Lucki pisze:a co do popychaczy to żaden mk2 nie miał regulowanych mechanicznie.
- jak napisał
adamtb pisze:- od 09.1985 wszystkie golfy mają hydrauliczną regulację luzów zaworowych
- mk2 produkowano już wcześniej - sprzedaż zaczęto od sierpnia 1983. Także wczesne wersje mają regulację mechaniczną. Poza tym u kumpla na podwórku leży taki silnik od mk2 - sam go z mk2 wyciągał i on ma regulację na płytkach.

No ale dobra, fire&fice, zamiast zapytać się o to, czy gaźnik podejdzie do RP (bo rozumiem, że taką informacje chce uzyskać), zapytał się jakie są różnice między RP a innymi silnikami na gaźniku. Co do montażu gaźnika w RP - da się, oczywiście,tylko ja również nie widzę sensu.

Re: 1.8rp a gaznik

: pt wrz 09, 2011 13:22
autor: fire&fice
Paweł Marek pisze:Cfire&fice, czyli wałki nie sa identyczne ale mniejsza z tym. Nie rozumiem po co chcesz to robić, dobry monowtrysk bedzie na szrocie pół tańszy od w pełni sprawnego gaźnika - ja nie widze sensu.
a wie ktos moze do ktorej kostki podlaczyc monowtrysk? do tej przy kielichu czy do tej polewej str??

1.8rp a gaznik

: pt wrz 09, 2011 17:26
autor: Paweł Marek
fire&fice, koledzy się dla ciebie produkują, aż tu nagle to pytanie świadczy o tym że najlepiej będzie jak na RAZIE nie będziesz nic kombinował z autem tylko oddasz je do mechanika.

1.8rp a gaznik

: sob wrz 10, 2011 00:25
autor: Lucki
Lipek81, pozdrawiam :bigok:

Obrazek

1.8rp a gaznik

: ndz wrz 11, 2011 00:36
autor: Lipek81
Lucki pisze:Lipek81, pozdrawiam

Ok, w takim razie moim zdaniem w tabeli jest błąd. Niemniej jednak różnica w budowie jest - RP ma inne tłoki.