1.8rp a gaznik
: czw wrz 08, 2011 11:41
witam.czym sie rozni 1.8 rp a 1.8 na gazniku procz wtrysku??
a jesli bym chcial zalozyc gaznik do rp??Lipek81 pisze:Wałkami rozrządu. I nie jestem pewien, czy przypadkiem RH lub GU mają automatyczną regulację luzu zaworów.
Kolego wałki sa identiko ( inne byly w pg, pf,pb, rv) a co do popychaczy to żaden mk2 nie miał regulowanych mechanicznie. Wszystkie hydroWałkami rozrządu. RH lub GU mają automatyczną regulację luzu zaworów.
No to zakładaj i smigaj. Szkoda mono, gaźniki vw jowskie to straszny syf kolego polecam gaźniczek z fiata 125p. Zakładałem taki do rp ka właśnie to super autko jeździłoa jesli bym chcial zalozyc gaznik do rp??
- to jakim cudem na tabeli zamieszczonej przez adamtb ściągnietej z doppel-wobber są inne dane i inny stopień kompresji przy tym samym skoku tłoka i tej samej średnicy tłoka dla RH, GU, RP? No chyba, że ukształtowanie głowicy jest inne w tych silnikach.Lucki pisze:olego wałki sa identiko ( inne byly w pg, pf,pb, rv)
- jak napisałLucki pisze:a co do popychaczy to żaden mk2 nie miał regulowanych mechanicznie.
- mk2 produkowano już wcześniej - sprzedaż zaczęto od sierpnia 1983. Także wczesne wersje mają regulację mechaniczną. Poza tym u kumpla na podwórku leży taki silnik od mk2 - sam go z mk2 wyciągał i on ma regulację na płytkach.adamtb pisze:- od 09.1985 wszystkie golfy mają hydrauliczną regulację luzów zaworowych
a wie ktos moze do ktorej kostki podlaczyc monowtrysk? do tej przy kielichu czy do tej polewej str??Paweł Marek pisze:Cfire&fice, czyli wałki nie sa identyczne ale mniejsza z tym. Nie rozumiem po co chcesz to robić, dobry monowtrysk bedzie na szrocie pół tańszy od w pełni sprawnego gaźnika - ja nie widze sensu.
Lucki pisze:Lipek81, pozdrawiam