Strona 1 z 2

nie pali na benz 1.8 112KM

: sob sie 27, 2011 16:35
autor: mimax
witam
mam nast. problem samochód nie chce palić na benz lub jak już przychodzi mu to bardzo ciężkoi i po chwili gasnie, na gazie odpala bez problemu tylko od razu wskakuje na 3000 tys obrotów, jak odepnę wtyczkę od silniczka krokowego schodzi na 1000obr i chodzi normalnie ale gdy tylko ją podepnę od razu wchodzi na 3000obr.
Moze mi ktoś powiedzieć co odpowiada za sterowanie silniczkiem korowym/? lub jaka jest inna przyczyna.
wszystkie podzespoły wymieniem: (przepływomierz , krokowy, świece, przewody, aparat zapłonowy, cewkę)
Paliwo podaje (benz) iskar jest , zapłon ustawiony.
proszę o poradę
silnik ma oznaczenie EV jest to wersja amerykanska w europie jako PF lub DX 91 rok.

nie pali na benz 1.8 112KM

: sob sie 27, 2011 21:23
autor: Paweł Marek
Wtrysk elektroniczny czy mechaniczny? Mechanicznego z PF nie można w ogóle porównywać

Re: nie pali na benz 1.8 112KM

: sob sie 27, 2011 21:33
autor: mimax
Paweł Marek pisze:Wtrysk elektroniczny czy mechaniczny? Mechanicznego z PF nie można w ogóle porównywać
elekrtoniczny daje foto Obrazek

nie pali na benz 1.8 112KM

: ndz sie 28, 2011 10:25
autor: Paweł Marek
Myślę że regulator wolnych obrotów czyli to co nieprawidłowo nazywasz silniczkiem korkowym możesz zostawić w spokoju, silnik by gasł po jego odłączeniu gdyby dostawał odpowiednią ilość powietrza. Przyjrzyj się dokładnie szczelności dolotu między przepływomierzem a przepustnicą, oraz samej przepustnicy, może ktoś ją jakoś dziwacznie ustawił i nie domyka się jak należ, może lince gazu nie zostawiono luzu

nie pali na benz 1.8 112KM

: ndz sie 28, 2011 13:19
autor: mimax
ok popatrze to co mowisz i napisze

nie pali na benz 1.8 112KM

: ndz sie 28, 2011 14:24
autor: mimax
nie ma zadnej nieszczelnosci
a nie wiesz co steruje praca krokowca jakis czujnik, no bo tak jak by po podlaczeniu on sie calkiem otwiera i wsakuje na 3000 obr

nie pali na benz 1.8 112KM

: ndz sie 28, 2011 16:46
autor: Paweł Marek
ecu na podstawi sygnału obrotów od halla głównie

Re: nie pali na benz 1.8 112KM

: ndz sie 28, 2011 17:14
autor: mimax
Paweł Marek pisze:ecu na podstawi sygnału obrotów od halla głównie
czyli halla moze byc zepsuty czy ecu nawet

nie pali na benz 1.8 112KM

: ndz sie 28, 2011 20:15
autor: Paweł Marek
halla nie bo by nie było iskry, ECU tak ale wątpię, przyjrzyj sie przepustnicy

nie pali na benz 1.8 112KM

: ndz sie 28, 2011 21:19
autor: DaroW
Silnik EV ma chyba mechaniczny wtrysk K-Jetronic, a u Ciebie jest już jakiś patent lub silnik z Passata 1,8 GT o oznaczeniu PB, on jest na Digifancie.
Co tam masz za gaz zamontowany?

nie pali na benz 1.8 112KM

: ndz sie 28, 2011 22:22
autor: Paweł Marek
Były EV na digi i był już temat o tym.

Re: nie pali na benz 1.8 112KM

: pn sie 29, 2011 00:10
autor: mimax
DaroW pisze:Silnik EV ma chyba mechaniczny wtrysk K-Jetronic, a u Ciebie jest już jakiś patent lub silnik z Passata 1,8 GT o oznaczeniu PB, on jest na Digifancie.
Co tam masz za gaz zamontowany?
EV to to samo co RV i PB i PF tylko dwa pierwsze byly na rynek USA, konstrukcyjnie to samo bo wczesniej mialem załozony RV a teraz EV oba na digifant 2 i zwykla instalacja 1 generacji,
tylko dlaczego po podlaczenie wtyczki po krokowca wchodzi mi na 3000obr tak jak by go max otwieralo co tam steruje jakis czujnik zle podaje , bo z tego co sie orientyje to krokowiec jes odpowiedzialny na ssanie ?

Re: nie pali na benz 1.8 112KM

: pn sie 29, 2011 00:12
autor: mimax
Paweł Marek pisze:halla nie bo by nie było iskry, ECU tak ale wątpię, przyjrzyj sie przepustnicy
przygladalem sie nic tam nie widze istotnego domyka sie ladnie gaz nie jest naciagniety,

nie pali na benz 1.8 112KM

: pn sie 29, 2011 20:51
autor: Paweł Marek
mimax, edytuj posty nie pisz jednego od drugim. Ssanie to podniesienie obrotów plus wzbogacenie mieszanki. Regulator wolnych realizuje podniesienie obrotów za ilość paliwa odpowiadają wtryskiwacze na dłużej otwierane - wszystkim steruje ECU. Kolego chodzi o to co już napisałem więc jeszcze raz. Kiedu odłączasz regulator od wtyczki to się zamyka prawie całkiem, to powiedz mi dlaczego po jego odłączeniu silnik ma jeszcze 1000 obrotów? Dlatego że którędyś leci mu powietrze, a może prócz regulatora tylko przez przepustnicę, więc myślę że jest za bardzo uchylona w ustawieniu spoczynkowym