Strona 1 z 1

[MK2] wysokie obroy

: ndz lip 24, 2011 21:42
autor: cichy64
Witam problem dotyczy silnika 1,6 EZA, po odpaleniu silnik jest ciągle na wysokich obrotach tak jak by pedał gazu był zablokowany, wymieniłem linke gazu, problem nie minoł, zaczełem ruszać tym ''kowadełkiem'' wygląda na to ze tam coś się rozregulowało, mam ktoś jakiś pomysł jak to naprawić ??

[MK2] wysokie obroy

: pn lip 25, 2011 20:25
autor: adamtb
Sprawdź wężyki podciśnienia i zawór termiczno-czasowy.
Napisz czy na zimnym silniku trzpień siłownika 3-położeniowego styka się z tą śróbką ?

Re: [MK2] wysokie obroy

: pn lip 25, 2011 23:17
autor: cichy64
adamtb pisze:Sprawdź wężyki podciśnienia i zawór termiczno-czasowy.
Napisz czy na zimnym silniku trzpień siłownika 3-położeniowego styka się z tą śróbką ?
jutro sprawdze wezyki podcisnienia, nie wiem gdzie jest zawor termiczno-czasowy.
tak trzpien na zimnym silniku styka sie z ta srubka, nie wiem jak jest na cieplym jutro sprawdze

[MK2] wysokie obroy

: pn lip 25, 2011 23:32
autor: adamtb
Trzpień na zimnym silniku powinien się stykać (tylko przez chwilę 5-10 sec) potem już nie.
Powinien się stykać dopiero jak się silnik zagrzeje i wax element nie trzyma już obrotów tylko tę rolę przejmuje siłownik 3-położeniowy.

[MK2] wysokie obroy

: czw lip 28, 2011 19:34
autor: cichy64
trzpien styka sie ciagle, wypielem wtyczke z przepustnicy, odpalilem i w dalszym ciagu to samo

[MK2] wysokie obroy

: czw lip 28, 2011 19:40
autor: adamtb
jaką wtyczkę z jakiej przepustnicy ?
masz najpierw sprawdzić wężyki

[MK2] wysokie obroy

: pt lip 29, 2011 11:14
autor: cichy64
dobrze sprawdzę wężyki.

Re: [MK2] wysokie obroy

: wt sie 02, 2011 22:19
autor: cichy64
udalo sie wymienilem przewody podcisnieniowe i jest ok juz. dziekuje