Szczepionka ABF i 9A
: sob cze 18, 2011 14:33
Witam!
Panowie mam taki problem:
W golfie 3 zużył sie silniczek ABF.
Udało sie kupić dół silnika od 9A z zapewnieniami że bedzie pasował.
W 9A wymieniono panewki gł.+korba i pierścienie i przy zarzuceniu do samochodu okazało się że nie ma on miejsca na czujnik wału.
Obecnie silnik jest włożony i problem tkwi w:
1. Po włożeniu brrak iskry. Halotron sprawny, cewka też. Po spięciu zielono-brazowego przewodu bespośrednio do cewki (chyba też do przewodu zielono-jakiegoś:-)) iskra sie pojawia. Czujnik położenia wału podpięty ale nie zamontowany.
Na próbe czujnik dokładałem do zębów koła zamachowego, ale nic:-(
Na tą chwile w aparacie została założona blacha z 4 klatkami, więc iskra jest na wszystkich, oraz rozwiercone fasolki.
(myślałem że omine regulację konta z digi i stawie na sztywno jakąś wartość).
I tu pojawia sie problem 2:
2. Po uruchomieniu zapłonu odezwał się na samostarcie i nawet w miare chodzi, ale sam sie nie odzywa.
Zauważyłem że nie dostaje paliwa, więc dołożyłem czujnik wału do blaszki i słuchać że załącza pompe i paliwo krąży w listwie, ale nie otwiera wtrysk.Po dołożeniu czujnika do koła zamachowego momentami sie odzywa.
Próbowałem podpiąć przewody od czujnika do aparatu zapłonowego ( do halotronu) i załącza pompe jest obieg paliwa, ale nie załącza wtrysków.
Proszę o pomoc bo kasa zainwestowana a silnik nie pyrka:-)
Czy musi być ten czujnik wału?
Może można go jakoś ominąć?
Albo coś przerobić?
Myślałem już o digi 2 ale znowu przepływka.....
Dodam jeszcze że auto do momentu wyjęcia silnbika odpalało (bez mocy i z dymem ale jechał).
Z góry dziękuje za wszelką pomoc
Panowie mam taki problem:
W golfie 3 zużył sie silniczek ABF.
Udało sie kupić dół silnika od 9A z zapewnieniami że bedzie pasował.
W 9A wymieniono panewki gł.+korba i pierścienie i przy zarzuceniu do samochodu okazało się że nie ma on miejsca na czujnik wału.
Obecnie silnik jest włożony i problem tkwi w:
1. Po włożeniu brrak iskry. Halotron sprawny, cewka też. Po spięciu zielono-brazowego przewodu bespośrednio do cewki (chyba też do przewodu zielono-jakiegoś:-)) iskra sie pojawia. Czujnik położenia wału podpięty ale nie zamontowany.
Na próbe czujnik dokładałem do zębów koła zamachowego, ale nic:-(
Na tą chwile w aparacie została założona blacha z 4 klatkami, więc iskra jest na wszystkich, oraz rozwiercone fasolki.
(myślałem że omine regulację konta z digi i stawie na sztywno jakąś wartość).
I tu pojawia sie problem 2:
2. Po uruchomieniu zapłonu odezwał się na samostarcie i nawet w miare chodzi, ale sam sie nie odzywa.
Zauważyłem że nie dostaje paliwa, więc dołożyłem czujnik wału do blaszki i słuchać że załącza pompe i paliwo krąży w listwie, ale nie otwiera wtrysk.Po dołożeniu czujnika do koła zamachowego momentami sie odzywa.
Próbowałem podpiąć przewody od czujnika do aparatu zapłonowego ( do halotronu) i załącza pompe jest obieg paliwa, ale nie załącza wtrysków.
Proszę o pomoc bo kasa zainwestowana a silnik nie pyrka:-)
Czy musi być ten czujnik wału?
Może można go jakoś ominąć?
Albo coś przerobić?
Myślałem już o digi 2 ale znowu przepływka.....
Dodam jeszcze że auto do momentu wyjęcia silnbika odpalało (bez mocy i z dymem ale jechał).
Z góry dziękuje za wszelką pomoc