mk2 swap 2e problem z benzyna

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
skazany88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 14:07
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

mk2 swap 2e problem z benzyna

Post autor: skazany88 » pt cze 17, 2011 21:54

witam

zmienilem silnik na 2e z LPG
wszystko bylo dobrze przez okolo 2 tygodnie miedzy czasie wybuchl gaz przez zle ustawiony zaplon ,teraz jest juz OK
no i wiec...
auto zaczelo slabnac jakby niedostawalo tyle paliwa ile chce, stwierdzilem ze to przeplywka wiec odpialem ja do testu i auto mialo moc ale niechdodzilo jak powinno.
minaelo juz chwile czasu i teraz na benzynie chodzi tak ze jest b.slaby i jedzie dopoki niewypali dawki, i niedostanie nowej dopóki niepuszcze calkiem pedalu gazu, gdybym wciskal pulsacyjnie gaz jechal bym w miare plyynnie ale bez mocy. po odlaczeniu przeplywki auto gasnie, zas bez pali jest po 1 sek gasnie

no i wczoraj kupilem niby pewna przeplywke i jest to samo..


POMOCY



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

mk2 swap 2e problem z benzyna

Post autor: Paweł Marek » pt cze 17, 2011 22:04

sprawdziłeś dokładnie szczelność dolotu? Odma pierścień antywybyuchowy jeśli jest serwo itd? Na lpg dziurę (lewe powietrze) w dolocie skorygujesz dawką gazu, na benzynie nieda rady


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
skazany88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 14:07
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: mk2 swap 2e problem z benzyna

Post autor: skazany88 » pt cze 17, 2011 22:12

dolot niby ok. ale dzwne jest to ze odpale go na benz. pochodzi ok 2min i zaczyna falowac. i ponownym odpalenie to samo sie powtarza, mozliwe ze komp winny?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

mk2 swap 2e problem z benzyna

Post autor: Paweł Marek » pt cze 17, 2011 22:17

o kompie samym w sobie myśl na samym końcu, o kablach może wcześniej. Ale na tym etapie to może napisz coś o swapie, mam na myśli czy masz dobrą pompę 3 barową


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
skazany88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 14:07
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: mk2 swap 2e problem z benzyna

Post autor: skazany88 » pt cze 17, 2011 22:21

caly swap pochoddzi z jednego auta. przez pewien czas auto chodzilo jak burza. pompa bila jak glupia
Ostatnio zmieniony czw cze 23, 2011 12:02 przez skazany88, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

mk2 swap 2e problem z benzyna

Post autor: Paweł Marek » pt cze 17, 2011 22:25

Na razie napiszę tak: po strzale LPG pada albo przepływka albo gdzieś spada jakiś wąż od dolotu odmy cz regulatora obrotów. Sprawdzaj szczelność wnikliwie jeszcze raz ten silni jest bardzo wrażliwy na wszelkie lewe powietrze


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
skazany88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 14:07
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

mk2 swap 2e problem z benzyna

Post autor: skazany88 » pt cze 17, 2011 22:29

a powiedz czy jest jakas mozliwosc sprawdznenia przeplywki poza miernikiem. wedlug pomiarów jest OK. jak powinna maszyna sie zachowywac po jej opdieciu?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

mk2 swap 2e problem z benzyna

Post autor: Paweł Marek » pt cze 17, 2011 23:14

Zgaśnie jeśli wypniesz wtyk na odpalonym silniku. Ale ze zdjęta wtyczką powinien odpalić w trybie awaryjnym, będzie bardzo kulawo chodził ale nie powinien gasnać - znaczy ma nie gasnąć sprawdzałem u siebie. Sprawdzenie przepływki miernikiem - napięcie ma rosnąć na kablu sygnałowym płynnie w miare odchylania palcem klapki, od 0,24V w górę do ok. 4.8V )podobnie jak TPS tez go sprawdź tylko w TPS start jest z wyższego napięcia ok 0.8V. Jeśli rośnie płynnie i klapka przepływki nie blokuje się ocierając o ścianki to przepływka jest dobra, z wyjątkiem dość częstej sytuacji że ludzie próbują przestawić naciąg sprężyny klapki - co im się najczęściej nie udaje a do wyjściowego napięcia nie potrafią wrócić.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
skazany88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 14:07
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: mk2 swap 2e problem z benzyna

Post autor: skazany88 » pt cze 17, 2011 23:17

a u mnie wlasnie nieodpali bez , kiedys palil na samym poczatku. przy nowej przeplywce potrzebny jest reset ecu.? bo niby robilem ale..



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

mk2 swap 2e problem z benzyna

Post autor: Paweł Marek » pt cze 17, 2011 23:20

Reset nie jest potrzebny i w tym silniku nie da się go zrobić. Może masz pecha i nabyłeś wadliwą przepływkę trudno powiedzieć, podmiana na stuprocentowo sprawną od kolegi wyjaśniłaby sprawę, powinna być z 2E (litera C lub B na końcu numeru VW), ale nie musi, można z mk2 PB PF


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
skazany88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 14:07
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: mk2 swap 2e problem z benzyna

Post autor: skazany88 » pt cze 17, 2011 23:26

a czym mozna wytlumaczyc to ze na poaczatku bez przeplyw auto palilo i mialo moc a teraz niepali i jest mul



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

mk2 swap 2e problem z benzyna

Post autor: Paweł Marek » sob cze 18, 2011 08:25

Nieszczelnością jak najbardziej, albo to jdnak blokowanie klapki przepływki, no i musisz chyba sprawdzić te pompy może ta w baku nie działa, trzeba by manometr podłączyc


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
skazany88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 14:07
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: mk2 swap 2e problem z benzyna

Post autor: skazany88 » sob cze 18, 2011 22:47

dzis ogladnalem dolot i wszystko jest OK. moze pompa sie zatkala hmm....



Awatar użytkownika
maciejhan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: ndz lis 21, 2010 16:14
Lokalizacja: WLKP okolice Poznania

Re: mk2 swap 2e problem z benzyna

Post autor: maciejhan » sob cze 18, 2011 22:55

skazany88 pisze:dolot niby ok. ale dzwne jest to ze odpale go na benz. pochodzi ok 2min i zaczyna falowac. i ponownym odpalenie to samo sie powtarza, mozliwe ze komp winny?
Do jakiegoś czasu chodzi wtryskiwacz rozruchowy i podaje mu o wiele więcej paliwa, do takiej ilości powietrza która praktycznie mieści się w tym przekroju dolotu.Na polskie: więcej powietrza nie damy rady dostarczyć więc przepływka nie musi tego mierzyć, dajemy dużą dawkę paliwa.
Sprawdził bym jeszcze czujnik temperatury zasysanego powietrza bo to on powinien informować o tym że odpalasz już ciepły silnik i wtedy falowanie masz od samego początku.
jeździłem rok z odpiętą przepływką + lpg



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości