Golf MK2 Silnik 1.4 16V 105 KM VW POLO 6N AFH

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

jerryogame
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz sty 30, 2011 21:44

Golf MK2 Silnik 1.4 16V 105 KM VW POLO 6N AFH

Post autor: jerryogame » pt maja 13, 2011 20:17

Jak w temacie chiał bym wymienić mój silniczek w golfie II 91r (1.3 pełen wtrysk) na Silnik 1.4 16V 105 KM VW POLO 6N AFH i teraz moje pytanie brzmi czy i co bede musiał zrobić/dokupić/wymienić w golfie aby silnik w nim chodził czytałem na forum że zrobić to można ale nikt nie opisuje dokładnie wiec prosze o pomoc



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5938
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Golf MK2 Silnik 1.4 16V 105 KM VW POLO 6N AFH

Post autor: grg474 » pt maja 13, 2011 23:14

silnik musisz kupić z wiązką i sterownikiem silnika, teraz druga sprawa to immo - trzeba by je unieszkodliwić w sterowniku silnika bo inaczej to musiałbyś to mieć jeszcze i z licznikiem. Następna sprawa to wydech - silnik ten ma 2 sondy lambda czyli też powinny być. Swoją drogą to nie lepiej wsadzić nawet 1,8?


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Golf MK2 Silnik 1.4 16V 105 KM VW POLO 6N AFH

Post autor: stonefree » sob maja 14, 2011 08:08

Jak swap to może 1,8T albo TDI ?



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5938
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Golf MK2 Silnik 1.4 16V 105 KM VW POLO 6N AFH

Post autor: grg474 » sob maja 14, 2011 09:49

stonefree pisze:Jak swap to może 1,8T
no ja właśnie kończę elektrykę po swapie 1,8T (BAM z audi tt)w corrado - powiem tak - bez schematów i pojęcia o tym co się robi lepiej się nie tykać elektryki - muszę poprawiać po "fachowym wykonaniu" - bo gość twierdził ze schematy są do :ass: - robi z głowy i np nie podpiął silniczka obiegu wody do schładzania turbiny, bo uważał że kable są niepotrzebne :grrr: .
jerryogame, przede wszystkim musisz wiedzieć jedno - silnik 1,4 czy 75KM czy 105 nie jest jakaś udaną wersją i naprawdę lepszym rozwiązaniem jest 1,8 125KM niż to 1,4. Druga sprawa to tak jak napisałem - musisz pamiętać że silnik to nie wszystko - jest jeszcze wydech, instalacja i wywalanie dodatkowych urządzeń przy silniku może tylko utrudnić życie.
Co zatem? Ano - zaczynasz od postanowienia jaki silnik wrzucasz, następnie szukasz schematów i je rozpisujesz, następnie szukasz dawcy i wyciągasz wszystko co jest związane z tym silnikiem (swoją drogą po co ktoś wywala sterownik wentylatorów jak nie wie czy będzie kiedyś montowana klima).


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości