Strona 1 z 1
sterownik vw Golf II 1,3
: sob mar 26, 2011 16:47
autor: VWEdytka
Witam,
silnik mi nie odpalał. I po sprawdzeniu wszystkiego okazało się, że to sterownik silnika. Proszę o rady, jak nie dopuścić do tego by ponownie się zepsuł. Innymi słowy co mogło być przyczyną tego stanu? Najczęstsze czyli jakie? Oraz czy musi być identyczny z numerami ze starego? Czy można inny zamontować? Teraz jest założony innej firmy, ale nr się prawie zgadzają. Skoro jeździ to zostawiać? Czy też pójdzie? Z góry dzięki za porady.
sterownik vw Golf II 1,3
: sob mar 26, 2011 21:07
autor: Juby90
Nie wiem o jaki sterownik ci chodzi przy 1.3 Podaj jakie masz oznaczenie silnika i czy chodzi ci o modul zaplonowy czy o sterownik wtrysku silnika NZ
Re: sterownik vw Golf II 1,3
: sob mar 26, 2011 22:40
autor: VWEdytka
O to mi chodzi...
http://allegro.pl/komputer-vw-golf-polo ... 47345.html" onclick="window.open(this.href);return false;
sterownik vw Golf II 1,3
: ndz mar 27, 2011 01:02
autor: Paweł Marek
jeśli chcesz porady podaj numery nowego sterownika. Awarie sterowników to rzadkość, częstsze są jakieś usterki ich okablowania
Re: sterownik vw Golf II 1,3
: ndz mar 27, 2011 12:11
autor: VWEdytka
Vw'owskie numery są identyczne plus litera "A" na końcu. Wcześniej był sterownik innej firmy i pewnie dlatego te się nie zgadzają... Być może jest to rzadkość, jednakże po wymianie samochód jeździ.
Re: sterownik vw Golf II 1,3
: sob maja 07, 2011 16:49
autor: Gojira
No chyba jednak nie taka rzadkość. Również jestem ciekaw co może być przyczyną zgonu sterownika. W moim przypadku poszedł już drugi sterownik w ciągu dwóch lat (z początkiem zeszłorocznej zimy i kilka dni temu)! I jestem ciekaw czy mam pecha na wadliwe sterowniki czy na wadliwy samochód który sukcesywnie psuje sterowniki?
Golf MK2
1.3 Benzyna
rok 88
pełny wtrysk
Re: sterownik vw Golf II 1,3
: czw maja 26, 2011 02:17
autor: Gojira
Odgrzewam temat, jednak może pomóc na przyszłość i niektórych ustrzec przed podobnym problemem. Jak wiadomo Golfy MK2 z elektryką nie mają najlepiej - zwłaszcza ze względu na swój wiek, większość kabli łamie się, śniedzieje itp. Tak było i w moim przypadku... Najważniejszy kabel, który idzie do sterownika to kabel do masy (podłączany do skrzyni biegów)... pomimo iż był podłączony i z pozoru wszystko wyglądało ok, to pod izolacją owy kabel przypominał bardziej proszek niż drut
sterownik vw Golf II 1,3
: czw maja 26, 2011 21:27
autor: marko125-90
Właśnie. Najczęściej sterowniki palą się przez brak masy
Najprościej wymienić cały przewód masowy