Strona 1 z 1
Problem z gaznikiem i odpalaniem
: sob mar 19, 2011 21:44
autor: Boryczka1994
Problem z gaznikiem i odpalaniem
: sob mar 19, 2011 23:43
autor: gasiorx
klapka na zimnym silniku powinna się domykać aby działalo prawidłowo ssanie, a skoro na zimnym trzeba trzymać pedał gazu aby nie zgasł to ewidentnie brak ssania jeśli po rozgrzaniu już trzyma normalnie
Problem z gaznikiem i odpalaniem
: sob mar 19, 2011 23:53
autor: Paweł Marek
Klapka ma być na zimnym wyłączonym zamknięta, na zimnym odpalonym przymknięta z zostawienie szpary ok 3-4 mm, potem w miarę ogrzewania silnika ma wstawać do pionu. Czyli nie działa: sprawdź sprężynę bimetalową pod kopułką urządzenia rozruchowego, napewno się zepsuła albo wypadła z mocować na jednym z końców, albo tylko kopułka urządzenia rozruchowego jest za bardzo przekręcona w lewo
Problem z gaznikiem i odpalaniem
: sob mar 19, 2011 23:54
autor: adamtb
1-ta masa jest podłączona do pokrywy zaworów
2-za zimnym ale zapalonym silniku powinna być lekko uchylona i powoli się otwierać do pionu, a na zimnym i zgaszonym powinna być całkowicie zamknięta
3-nic nie mudisz tam podłączać
4-albo źle wyregulowany siłownik pulldown (może być też zepsuty-wystarczy wsadzić gumę z np. dętki i narazie starczy), lub wężyk nieszczelny.
Re: Problem z gaznikiem i odpalaniem
: ndz mar 20, 2011 17:56
autor: Boryczka1994
Paweł Marek pisze:Klapka ma być na zimnym wyłączonym zamknięta, na zimnym odpalonym przymknięta z zostawienie szpary ok 3-4 mm, potem w miarę ogrzewania silnika ma wstawać do pionu. Czyli nie działa: sprawdź sprężynę bimetalową pod kopułką urządzenia rozruchowego, napewno się zepsuła albo wypadła z mocować na jednym z końców, albo tylko kopułka urządzenia rozruchowego jest za bardzo przekręcona w lewo
Kolego a możesz troszkę inaczej wytłumaczyć z tą sprężyną bimetalowa , gdzie to sie tak znajduje w którym miejscu. Bo jestem zielony w takich sprawach .
Re: Problem z gaznikiem i odpalaniem
: ndz mar 20, 2011 17:58
autor: Boryczka1994
adamtb pisze:1-ta masa jest podłączona do pokrywy zaworów
2-za zimnym ale zapalonym silniku powinna być lekko uchylona i powoli się otwierać do pionu, a na zimnym i zgaszonym powinna być całkowicie zamknięta
3-nic nie mudisz tam podłączać
4-albo źle wyregulowany siłownik pulldown (może być też zepsuty-wystarczy wsadzić gumę z np. dętki i narazie starczy), lub wężyk nieszczelny.
Kolego a gdzie znajduje sie ten siłownik ?? w którym miejscu
Problem z gaznikiem i odpalaniem
: ndz mar 20, 2011 20:33
autor: janomk2
tam gdzie zapinasz linke ( takie półokrągłe ) i z tyłu jest mały siłownik. Na mim jest sprężynka
Problem z gaznikiem i odpalaniem
: ndz mar 20, 2011 21:21
autor: adamtb
Problem z gaznikiem i odpalaniem
: ndz mar 20, 2011 23:23
autor: Paweł Marek
siłownik nie odpowiada za to że przesłona nie jest odpowiednio przymknięta. Odpowiada za szerokość szczeliny która zostaje tuż po odpaleniu zimnego silnika.
Problem z gaznikiem i odpalaniem
: pn mar 21, 2011 00:29
autor: adamtb
Siłownik odpowiada za to że przesłona jest odpowiednio przymknięta i powinna mieć taką szczelinę żeby autko nie gasło jak zimne (odpowiednio bogatsza mieszanka). Ja tak miałem że klapka była za bardzo uchylona i nie pomógł obrót w prawo ssania automatycznego tylko tą śróbką z tyłu siłownika pull down na imbusik metodą prób przykręcałem o 1/4 obrotu i teraz jest cacy. Ale tak jak pisze Paweł Marek najpierw musisz sprawdzić czy aby Ci nie spadła lyb pękła sprężyna w ssaniu automatycznym.
Re: Problem z gaznikiem i odpalaniem
: pn mar 21, 2011 13:58
autor: Boryczka1994
Ok . Dzisiaj sprawdzę i zrobię co mówiliście . Zobaczymy czy pomoże
Re: Problem z gaznikiem i odpalaniem
: pn mar 21, 2011 19:17
autor: Boryczka1994
Witam szanownych Kolegów : golfik pali bez większych problemów . Wystarczyło pokręcić ssaniem automatycznym i przepustnica się ustawiła .Golfik zapalił bez gazu , i nie zgasł . Zobaczymy jutro czy odpali bez problemu
Dam znać
Problem z gaznikiem i odpalaniem
: pn mar 21, 2011 19:22
autor: Boryczka1994
Witam mam jeszcze jedno pytanko : Potrzebuje szablonów do wydrukowania Zegarów . szablon licznika 220km/h , i szablon zegarka
Re: Problem z gaznikiem i odpalaniem
: czw mar 05, 2015 00:29
autor: VWiater
adamtb pisze:Siłownik odpowiada za to że przesłona jest odpowiednio przymknięta i powinna mieć taką szczelinę żeby autko nie gasło jak zimne (odpowiednio bogatsza mieszanka). Ja tak miałem że klapka była za bardzo uchylona i nie pomógł obrót w prawo ssania automatycznego tylko tą śróbką z tyłu siłownika pull down na imbusik metodą prób przykręcałem o 1/4 obrotu i teraz jest cacy. Ale tak jak pisze Paweł Marek najpierw musisz sprawdzić czy aby Ci nie spadła lyb pękła sprężyna w ssaniu automatycznym.
Kolego o która Ci srubke chodzi? Bo ta co zaznaczyłem czerwonym reguluje "klapke górną". A ta co zaznaczylem na niebiesko to od czego jest?