Swap z rp na PB
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 194
- Rejestracja: pt lis 13, 2009 17:26
- Lokalizacja: Gostynin
Swap z rp na PB
Mam kilka pytań, a mianowicie miał bym możliwość kupna silnika Pb 118km od golfa mk2 gti z licznikiem digifant
a mam rp i chcialem się zapytać czy :
1.alternatory są te same
2.czy rozrusznik to to samo
3.czy lapy pasują
4.czy skrzynia od rp aug pasuje
5.czy w zwiazku z tym że jest digifant a ja nie chce tego licznia to bym muial kupic inny komputer czy ten by pasował
ogolnie prosze o te informacje bo nic na ten temat nie moge znaleźć ewentualnie o jakies linki
pozdrawiam i z góry dzięki
a mam rp i chcialem się zapytać czy :
1.alternatory są te same
2.czy rozrusznik to to samo
3.czy lapy pasują
4.czy skrzynia od rp aug pasuje
5.czy w zwiazku z tym że jest digifant a ja nie chce tego licznia to bym muial kupic inny komputer czy ten by pasował
ogolnie prosze o te informacje bo nic na ten temat nie moge znaleźć ewentualnie o jakies linki
pozdrawiam i z góry dzięki
- tomatol
- Gadatliwa bestia
- Posty: 846
- Rejestracja: pt lut 23, 2007 10:00
- Lokalizacja: Wejherowo-Rumia
- Kontakt:
Swap z rp na PB
Jak już to digifiz jeśli chodzi o licznik .Komputer nie mia nic wspólnego z licznikiem .Odp na 1,2,3,4 wszystko raczej pasuje.Silnik PB z tego co mi wiadomo ma 112KM .
Swap z rp na PB
Musisz mieć,silnik wiązkę i komputer reszta podejdzie.Tylko zadaj sobie pytanie czy jest sens,tyle roboty i kasy dla 12ps z czego pewnie kilka zdechło
Był MK2 GT RP swap 16V PL jest VA GT a w tyrce T5 AXB
-
- Ma gadane
- Posty: 194
- Rejestracja: pt lis 13, 2009 17:26
- Lokalizacja: Gostynin
-
- Ma gadane
- Posty: 194
- Rejestracja: pt lis 13, 2009 17:26
- Lokalizacja: Gostynin
Swap z rp na PB
a czy chłodnica jest ta sama ??? i w ogole czym się rożnią te silniki bo może wystarczyl by goly silnik z komputerem i wiazka
Swap z rp na PB
22ps pomyłka z mojej strony.ja miałem chłodnice z RP przy swapie na PL i dawała rade róznica podstawowa mono,wielopunkt a osprzęt podejdzie
Był MK2 GT RP swap 16V PL jest VA GT a w tyrce T5 AXB
-
- Ma gadane
- Posty: 194
- Rejestracja: pt lis 13, 2009 17:26
- Lokalizacja: Gostynin
Swap z rp na PB
chyba jednak zrezygnuje poszukam chyba jakiegos kr albo abf bo rzeczywiscie 22ps to nie warto poza tym wczoraj bylem u mechanika i powiedzial że moj silnik jest w dobrym stanie tylko trzeba kilka rzeczy zrobic, jak zwykle tragedi narobilem.
-
- Ma gadane
- Posty: 194
- Rejestracja: pt lis 13, 2009 17:26
- Lokalizacja: Gostynin
Swap z rp na PB
kr to stara mechanika wieczne problemy uwierz mi,i złapać zdrowy motor graniczy z cudem
Był MK2 GT RP swap 16V PL jest VA GT a w tyrce T5 AXB
-
- Ma gadane
- Posty: 194
- Rejestracja: pt lis 13, 2009 17:26
- Lokalizacja: Gostynin
Swap z rp na PB
a myslałem że nie ma z nim problemów tak jak np ja z rp, nigdy nic takiego o nim nie słyszałem tyle tylko ze gazu nie lubi
-
- Ma gadane
- Posty: 194
- Rejestracja: pt lis 13, 2009 17:26
- Lokalizacja: Gostynin
Swap z rp na PB
Powiem ci tak że ja w moim mam odłączoną sonde i normalnie kulając sie w trójmiejskich korkach nie wzioł nigdy ponad 10, jak miałem 1.3 to nie schodziłem poniżej 12 ,od soboty zagazowałem go i zobaczymy co wyjdzie. Swego czasu miałem mk3 z tym silnikiem i wychodziło tak samo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości