Strona 1 z 1

mk2 1.6pn duszenie szarpanie brak mocy

: pt lut 04, 2011 16:34
autor: blauedit
witam mam problem z moim golfem mk2 ja mu opur gazu a on nie przyspiesza dodam ze jak bym dodawał gazu pomału stopniowo to bedzie przyspieszał kiedy dam opur dusi go szarpie i nie idzie jak cza prosze o pomoc dodam jeszcze ze jak jade na lpg moge dawac opur i idzie jak złoto auto to mk2 1.6pn 91 .strach wyprzedzać pomocy!!!!!!!!!!

mk2 1.6pn duszenie szarpanie brak mocy

: sob kwie 16, 2011 15:39
autor: pytlex
Jam mam ten sam problem tyle ze nie mam LPG :) Zamówilem sobie wlasnie nowe przewody WN i wymienie w poniedzialek. Mam nadzieje ze to pomoze. Sprawdz jeszcze kopółke czy nie wymaga wymiany oraz filtr paliwa. Czytalem w innym temacie ze takie szarpanie moze byc wywolane tym ze w baku jest malo wahy. Ale to wykluczam poniewaz nawet jak zalalem 1/2 zbiornika to dalej to samo. Problem ten bynajmniej u mnie wystepuje wowczas gdy mam optymalna temp. silnika 60-70'.

mk2 1.6pn duszenie szarpanie brak mocy

: ndz kwie 17, 2011 09:24
autor: jacek100
czyli na benzynie tylko nie lpg..pompa paliwa do sprawdzenie

mk2 1.6pn duszenie szarpanie brak mocy

: ndz kwie 17, 2011 10:04
autor: Prej
Miałem ostatnio podobnie w Golfie mojej kobiety.
Po pierwsze, tankuj więcej benzyny a nie tylko za 20,- zł.
Po drugie, zalej raz do pełna i dodaj specyfiku do czyszczenia wtrysków. Najlepiej przed tym zabiegiem wymienić filtr paliwa.
Po trzecie pisze się "opór".

EDIT: Właśnie zauważyłem że ktoś tu uprawia archeologię...

mk2 1.6pn duszenie szarpanie brak mocy

: ndz kwie 17, 2011 10:32
autor: lukaszz1231
Sprawdź nastawnik przesłony wstępnej. To ten po lewej stronie gaźnika(stojąc przed maską) w kształcie walca, sterujący tą górną klapką. Może coś nie łączy, a może po prostu padł. Miałem tak ostatnio, myślałem, że pompa, że za mało paliwa, a wyszło, że odłączył się właśnie nastawnik.

mk2 1.6pn duszenie szarpanie brak mocy

: ndz kwie 17, 2011 13:41
autor: Lipek81
Albo odłączony ten nastawnik, jak pisał lukaszz1231, albo nie łączy kostka potencjometru, lub uszkodzony potencjometr przepustnicy. Pisałem o tym na forum co najmniej kilka, jak nie kilkanaście razy, ale widać nie każdemu się chce tego poszukać...