Strona 1 z 1

golf 2 1.8problem z odpalaniem na zimnym silniku

: czw gru 09, 2010 19:08
autor: toldi123
witam :) mam problem w golfiku z odpalaniem na zimnym silniku musze go zakrecic z 8- 10 razy zanim zlapie przy poczatkowych kreceniach wejdzie na obroty pochodzi 2 s i gasnie. przy cieplym silniku odpala na dotyk. drugi problem taki ze na paliwie jest strasznie slaby ledwo co ciagne. macie jakies pomysly??? chodzi o golf 2 rok 1988 silnik 1.8 98 koni z mechanicznym wtryskiem. benzyna +lpg

golf 2 1.8problem z odpalaniem na zimnym silniku

: pt gru 10, 2010 11:56
autor: kurczepieczone
Ja miałem podobny problem w PF'ie, z elektronicznym wtryskiem. Podawało zbyt bogatą mieszankę i na zimnym silniku zalewało świece. Spróbuj odpalić zimne auto z trochę wciśniętym pedałem gazu i przegazuj zaraz po odpaleniu przez kilka sekund. U mnie to skutkowało. A przyczyna po części tkwiła w nieszczelnym regulatorze ciśnienia. Po wymianie puszki było znacznie lepiej, ale też zdarzało się, że go zalało. Wydaje mi się, że drugą przyczyną takich objawów był mikser od gazu. Zwężony dolot mógł przekłamywać przepływkę.

golf 2 1.8problem z odpalaniem na zimnym silniku

: pt gru 10, 2010 16:25
autor: toldi123
jak go odpale i przegazuje od razu to wejdzie na obroty pochodzi 2 s i zgasnie a czasami to nawet sie przegazowac nie daje na zimnym. jak sie zagrzeje z 5 minut to na gazie nie ma zadnego problemu gorzej z paliwem bo slabo ciagnie tak jakby stracil na mocy

golf 2 1.8problem z odpalaniem na zimnym silniku

: pt gru 10, 2010 22:13
autor: Paweł Marek
toldi123, jeśli już dużo pojździłeś na LPG tym autem a nie masz specjalnego zabezpieczenia na rozdzielacz paliwa żeby nie chodził na sucho bez benzyny to już się zatarł

golf 2 1.8problem z odpalaniem na zimnym silniku

: sob gru 11, 2010 18:52
autor: toldi123
szczerze mowiac to jestem zielony w temacie mechaniki. ale nie wiem gdyby sie zatarl to by chyba wogole nie dal rady jezdzic??? a on tylko przerywa na paliwie tak jakby za malo dostawal i jest problem z tym odpalaniem. ale dzis tak sobie pomyslalem sobie ze jak bylem ostatnio u gazownika na ustawianiu to mowil ze mam za duze wytwarzanie CO2. i ustawial to zeby to zmniejszyc na gazie ustawil to dobrze bo smiga i paliwo tez ustawial i moze to jego wina ze ustawil tylko dobre wytwarzanie CO2 i byc moze dostaje za mala dawke paliwa i dlatego przerywa i wciskanie pedalu gazu jest nieproporcjonalne do osiaganej mocy. przed ustawianiem tego problemu nie bylo bral fakt faktem ponad 10 paliwa na setke ale nie bylo problemu z odpaleniem i z jazda. musze skoczyc do jakiego mechanika zeby mi podniosl dawke paliwa moze to cos da. co o tym sadzicie???