Strona 1 z 1
mk2 gti pf obroty 1300 Lębork
: sob gru 04, 2010 17:32
autor: olivier3103
witam
po odpaleniu auta na benzynie ma obroty wzorowe 900...jak auto zagrzeje sie to obroty maja 1300-1500 i caly czas stoja...jak pare minut bede go osro gazowal to na chwile spadna na 900 i znow 1500
dodam ze swiece wymienione na ngk
przewody takze na ngk dosc drogie
filtry sa wymienione.....powietrza..paliwa i oleju wraz z olejem castrol
wkur....mnie to niesamowicie
do tego chodzi jakos nieerowno i pyrka z wydechu
co to moze byc??
pomozcie
chyba ze jest jakis dory spec od gti z Lęborku..co by znal sie na tym jak na wlasnej lasce...moze to jakies weze...kto moglby mi to zrobic ewentualnie pomodz?
mk2 gti pf obroty 1300 Lębork
: sob gru 04, 2010 19:12
autor: Lipek81
Po wyłączeniu i włączeniu zapłonu jest ok, czy też są za wysokie?
Re: mk2 gti pf obroty 1300 Lębork
: sob gru 04, 2010 19:35
autor: olivier3103
tez jest tak samo
czasem jest ze jest te 900 ale i tak nierowno pracuje
myslelem ze to swiece i przewody..wiec wymienilem na ngk wraz z kopulka palce a tu nic...troche lepiej pracuje ale to nie to...
pyrka z wydechu....odpala dziwnie po nocy jakby rozrusznik stawal
a jak cieply to wmiare od kopa pali
dodam ze kompresje mierzylem i jest po 11 na cylinder
mk2 gti pf obroty 1300 Lębork
: ndz gru 05, 2010 01:17
autor: majekMK2
sprawdź czy dolot masz szczelny
Re: mk2 gti pf obroty 1300 Lębork
: ndz gru 05, 2010 13:15
autor: olivier3103
dolot czyli??
bo az tak dobrze sie nie znam
dolot czyli filtr powietrza w odudowie idacy przez prezeplywomierz i do chyba przepustnicy?
mk2 gti pf obroty 1300 Lębork
: ndz gru 05, 2010 15:38
autor: cinek366
dolot czyli??
chodzi o gumową rurę, która idzie od filtra powietrza do przepustnicy czy nie ma pęknięcia
sprawdź też czujnik temperatury niebieski (znajdziesz na ten temat dużo na forum, jak sprawdzić)
Re: mk2 gti pf obroty 1300 Lębork
: ndz gru 05, 2010 19:10
autor: olivier3103
ten dolot czyli rura gumowa pomiedzy obudowa filtra a przepustnica jest cala..2 razy sprawdzalem
natomiast e czujinki tez sprawdzalem
jeden wymienilem tydz temu akurat ten niebieski
jak odlacze wtyczke niebieskiego czujnika to obroty nagle wzrastaja
natomiast jak to samo zrobie z czarnego czujnika to nic sie n ie dzieje
czy tak ma byc
dodam ze jak auto ma juz temperature obroty sa te 1300 i stale sie trzymaja
wylacze silnik poczekam chwile odpale i jest znow to samo
poki auto nie wychlodzi sie
co to moze byc?
mk2 gti pf obroty 1300 Lębork
: ndz gru 05, 2010 19:20
autor: majekMK2
a sprawdziłeś zapłon skręć delikatnie zapłon w prawo z 0,5mm max bo jak robiłem kolegi PF ostatnio to miał tak samo moze to tez bedzie powód u ciebie lub sruba na przepustnicy
mk2 gti pf obroty 1300 Lębork
: ndz gru 05, 2010 19:42
autor: olivier3103
a gdzie jest ten zaplon?? jest dzies pod maska zebym go przekrecil?
czy moze przepustnice wyczyscic?
mk2 gti pf obroty 1300 Lębork
: ndz gru 05, 2010 23:09
autor: majekMK2
poszło info na gg
mk2 gti pf obroty 1300 Lębork
: pn gru 06, 2010 00:09
autor: Lipek81
Dolot to nie tylko gruba gumowa rura za przepływomierzem, ale tez wszystkie podciśnienia itp.