kapie z kolektora ssącego co to moze byc???1.8RP+LPG

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

hold-47
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt lis 02, 2010 14:49
Lokalizacja: Kraków

kapie z kolektora ssącego co to moze byc???1.8RP+LPG

Post autor: hold-47 » ndz lis 28, 2010 14:13

Witam dzisiaj zauważyłem że wydobywa się para spod maski po otwarciu i wstępnych oględzinach kazało się ze z kolektora ssącego kapie na kolektor wydechowy mniej więcej na wysokości kanału wodnego. Zmieniałem uszczelkę pod głowicą i wszystkie uszczelki i oring też. Zastanawiam się czy mógł szczelic i przepuszczac bo po dodaniu gwałtownie gazu wyrzuca płyn czyli jak zrobi się większe ciśnienie,może jest kolektor pęknięty na tym kanale ale to by w tedy cały czas wyrzucał płyn i jak był poziom płynu tak teraz nie ma wogóle.teraz zastanawiam sie czy napewno dałem ten oring :kac: ale tak napewno tylko czy dobry może tam jest potrzebny jakiś specjalny???i co teraz zrobic??myślałem ze rozbiorę przód żeby opuścic silnik do przodu i miec dostęp do kolektorów i zrobic tą usterkę.Proszę o komentarze i porady.



hold-47
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt lis 02, 2010 14:49
Lokalizacja: Kraków

kapie z kolektora ssącego co to moze byc???1.8RP+LPG

Post autor: hold-47 » pn lis 29, 2010 00:41

przypomniałem sobie ze jak rozbierałem głowice i kolektory to w ssącym kolektorze kanał wodny był zaklejony sylikonem,a tak powinien płyn chłodniczy przepływac??? ja go nie zaślepiałem tylko wyczyściłem i dałem ten oring na silikonie oring dopasowałem tylko wielkością nic specjalnego,jutro to z samego rana bede robił i jestem ciekaw czy mogło taki oring poprostu wypchnąc tak żeby wyciekał płyn wprost na kolektor wydechowy.Nikt nie miał takiego przypadku ani sie z czym takim nie spotkał i nic nie słyszał?nikt nie ma na to pomysłu????????????? :(



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

kapie z kolektora ssącego co to moze byc???1.8RP+LPG

Post autor: Paweł Marek » pn lis 29, 2010 01:00

miałem w jetce 1.8 na gaźniku bo też ma podgrzewanie kolektora płynem. Niestety było to 12 lat temu i nie pamiętam jakie uszczelki tam przychodzą. Pozostaje ci obejrzeć dokładnie czy przyczyną jest pękniecie, czy brak uszczelki, tak sobie przypominam czy niema czasem takiej zaślepki w kolektorze oo stronie pasażera która mogła skorodować?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

hold-47
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt lis 02, 2010 14:49
Lokalizacja: Kraków

kapie z kolektora ssącego co to moze byc???1.8RP+LPG

Post autor: hold-47 » czw sty 20, 2011 23:58

zakończony temat



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

kapie z kolektora ssącego co to moze byc???1.8RP+LPG

Post autor: Paweł Marek » pt sty 21, 2011 00:37

hold-47, temat zakańczamy pisząc co nieco o rozwiązaniu problemu


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

hold-47
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt lis 02, 2010 14:49
Lokalizacja: Kraków

kapie z kolektora ssącego co to moze byc???1.8RP+LPG

Post autor: hold-47 » pt sty 21, 2011 03:28

Zapomniałem,przepraszam,
już mówię,okazało się ze nie było takiego oringu gumowego z kołnieżem na kanale wodnym w kolektorze ssącym,kupiłem taki za 4zł.
gdy by tam było coś jak rozbierałem na początku pod zmianę uszczelki pod głowicą to bym wiedział i kupił bym nowy a nie poskładał bez i tak jezdził i zastanawiał się czemu się leje i leci para spod maski po dodaniu większej ilości gazu ;) pozdrawiam



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

kapie z kolektora ssącego co to moze byc???1.8RP+LPG

Post autor: Paweł Marek » pt sty 21, 2011 09:33

Ok, dzięki za wyjaśnienie.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości