Problem z odpalaniem na benzynie

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

wojciech-16-
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: ndz lis 14, 2010 16:04

Problem z odpalaniem na benzynie

Post autor: wojciech-16- » ndz lis 21, 2010 11:35

Witam !
Mam problem z moim golfem II 1,8i GX,wielopunktowy mechaniczny wtrysk.Problem polega na tym ze jak odpalam zimny silnik to odpali,pochodzi z 5sekud i zganie i tak z 5 razy lub wiecej,zalezy jak jest zimno.pozniej chodzi normalnie,nie ma zadnego braku mocy.wymienilem juz pompy paliwa wewnetrzna i zewnetrzna,fitr paliwa,swiece,kable,kopulka,palec rozdzielacza,wtryskiwacz rozruchowy,czujnik temperatury i bez zmian.Auto ma gaz ale te problemy byly juz przed zalozeniem gazu.Podejrzewam silniczek krokowy,ale oryginal ponad 400zl.
Proze o pomoc,czy mozna jakos sprawdzic silniczek krokowy



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Problem z odpalaniem na benzynie

Post autor: stonefree » ndz lis 21, 2010 21:35

wojciech-16- pisze:czy mozna jakos sprawdzic silniczek krokowy
Nie ma tam silniczka krokowego tylko zawór powietrza dodatkowego, połączony wężykami do dolotu po obu stronach przepustnicy. Zobacz przy zapalaniu, co się dzieje, kiedy ściskasz wężyk i kiedy zdejmiesz ten od strony kolektora ssącego.



Awatar użytkownika
MajkelMKII
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: sob maja 24, 2008 21:01
Lokalizacja: CHORZÓVW
Kontakt:

Problem z odpalaniem na benzynie

Post autor: MajkelMKII » ndz lis 21, 2010 22:52

Kolego zacznij najpierw od sprawdzenia szczelnosci układu sącego bo ten silnik jest wybitnie uczulony na lewy luft za zimny start są odpowiedzialne dwa czujniki (obok czujnika temperatury wody) pozostaje ci jeszcze wymyc przepływke a ten twuj silniczek krokowy to sie nazywa regulator cisnienia paliwa i powinien robic bzzzzz z tego co pamientam to miałem ten sam problem ale troszke przyczymałem gaz i po chwili chodził spokojnie na wolnych pamientam żę przyczynom był akumlator ciśnienia paliwa w pompie pod zbiornikiem poz



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Problem z odpalaniem na benzynie

Post autor: stonefree » pn lis 22, 2010 00:20

MajkelMKII pisze: silniczek krokowy to sie nazywa regulator cisnienia paliwa i powinien robic bzzzzz
MajkelMKII, Regulator ciśnienia w K-Jetronic jest w urządzeniu rozdzielającym paliwo ,a ciśnienie reguluje klapa uchylana przez strumień ssanego powietrza. To co robi bzz, to powinien być zawór powietrza dodatkowego sterowany z komputera tzw."przebiegiem prostokątnym o zmiennym współczynniku wypełnienia".



wojciech-16-
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: ndz lis 14, 2010 16:04

Problem z odpalaniem na benzynie

Post autor: wojciech-16- » pn lis 22, 2010 17:26

Dziekuje za pomoc,dziasiaj sprawdze ten zawor dodatkowego powietrza.
Wszystkie czujniki byly juz sprawdzane przez dobrego elektryka i sa ok.Nieszczelnosci tez nigdzie nie widac.
A czy moze tez miec tu jakis wplyw sonda ? chociaz nie widze zeby wiecej palil.



Awatar użytkownika
MajkelMKII
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: sob maja 24, 2008 21:01
Lokalizacja: CHORZÓVW
Kontakt:

Problem z odpalaniem na benzynie

Post autor: MajkelMKII » pn lis 22, 2010 22:32

stonefree masz racje ale mam do ciebie pytanie to co to jest obok rozdzielacza przy filtrze na dwa piny i podłączony jest do tego przew paliwomy i bzyczy jak pali bo ja miałem obrucony pin i nie miałem wcale wolnych na zimnym a jak był ciepły to były



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości