Brak 'wtrysku' paliwa- montronic.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
MagiK_TWI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: ndz kwie 27, 2008 18:49
Lokalizacja: Trawniki- koło Lublina
Kontakt:

Brak 'wtrysku' paliwa- montronic.

Post autor: MagiK_TWI » pt lis 12, 2010 20:59

Witam.
Mam pewien problem, pacjentem jest;

Golf MKII 1.6/1F- z passka) z instalacją silnika i komputerem 1.8/RP.


Teraz, przy próbie odpalenia wtryskiwacz nie wtryskuje paliwa do kolektora..
-Pompa pompuje paliwo, lecz wtryskiwacz nie pracuje.

Sprawdzałem miernikiem- Na wtyczkę wtrysku nie idą żadne 'impulsy' przy rozruchu, ale np; na silnik krokowy jest zasilanie.
Kabla sprawdzane od wtyczek do komputera.

Czyżby sterownik padł?


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=199401&postdays=0&postorder=asc&start=0]Mój Virtual Tuning zapraszam<Klik>[/url]
Mój Golf II 1.3L [Resto] :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=265396

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Brak 'wtrysku' paliwa- montronic.

Post autor: miś fazi » pt lis 12, 2010 21:07

miernikiem trudno te impulsy wyłapać , miernik ma dużą bezwładność , sprawdź omomierzem czy wtrysk ma przejście , to znaczy czy cewka elektromagnesu nie ma przerwy



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Brak 'wtrysku' paliwa- montronic.

Post autor: Lipek81 » sob lis 13, 2010 00:12

A potem jeszcze sprawdź to samo, tylko przy wtyczce sterownika. Złączka od wtrysku lubi się syfić olejem spod pokrywy zaworów i czasami nie łączy.



Awatar użytkownika
MagiK_TWI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: ndz kwie 27, 2008 18:49
Lokalizacja: Trawniki- koło Lublina
Kontakt:

Brak 'wtrysku' paliwa- montronic.

Post autor: MagiK_TWI » sob lis 13, 2010 12:45

Sprawdzałem:
-Na wtrysku jest przejscie.
-Na wtyczce nie ma.

Sprawdzane między 2-3 Pinem.

Macie Panowie jakieś pomysły??


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=199401&postdays=0&postorder=asc&start=0]Mój Virtual Tuning zapraszam<Klik>[/url]
Mój Golf II 1.3L [Resto] :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=265396

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Brak 'wtrysku' paliwa- montronic.

Post autor: miś fazi » sob lis 13, 2010 16:18

na próbę zdejmij wtyczkę z wtrysku i podłącz go do napięcia 12 V , słuchaj czy iglica pstryknie , bo możliwe że wtrysk jest zapieczony



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Brak 'wtrysku' paliwa- montronic.

Post autor: Lipek81 » sob lis 13, 2010 17:35

Ale patrzyłes na tej wtyczce przy sterowniku? Tej duzej, co wpieta jest w ECU? Jak tak, to z instalacja jakis problem. Masz gaz? Moze tam cos jest namieszane?



Awatar użytkownika
MagiK_TWI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: ndz kwie 27, 2008 18:49
Lokalizacja: Trawniki- koło Lublina
Kontakt:

Brak 'wtrysku' paliwa- montronic.

Post autor: MagiK_TWI » sob lis 13, 2010 17:46

patrzyłem na wtyce wtrysku.
nie mam gazu.
Wtyke od sterownika mam chyba na 28 pinów, a tutaj na schemnacie jest 35- http://www.a2resource.com/electrical/ma ... ronic.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Na których pinach przy wtyce sterownika mierzyć?


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=199401&postdays=0&postorder=asc&start=0]Mój Virtual Tuning zapraszam<Klik>[/url]
Mój Golf II 1.3L [Resto] :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=265396

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Brak 'wtrysku' paliwa- montronic.

Post autor: Lipek81 » sob lis 13, 2010 20:07

We wtrysku masz cztery piny - dwa zewnętrzne są od czujnika temperatury powietrza - dochodzą do nich przewody brązowy i czarno-żółty. Brązowy podłączony jest do masy (sprawdź, czy ma przejście do masy), czarno-żółty idzie do pinu 14 w sterowniku. Do dwóch zewnętrznych pinów dochodzą przewody czerwony lub biało-fioletowy (zależy, który rocznik) i niebiesko-czarny - i to są od wtrysku. Na czerwonym (lub biało-fioletowym) pojawia się niecałe +12V (niecałe, bo przechodzi przez rezystor) w momencie, jak pracuje pompa paliwa - czyli chwilę po przekręceniu kluczyka. Niebiesko czarny idzie od wtrysku na 13 pin w sterowniku. Wtyka powinna być na 25 pinów.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości