Strona 1 z 1

Problem z obrotami 1.8 gażnik

: pt paź 22, 2010 22:18
autor: Pieter WA
Witam ponowwnie.Panowie posiadam mk II 1.8 na gażniku model 2e i problem polega na tym że gdy go zapalam rano to wejdzie na obroty pona tys tak jak ma ssanie i po ok 2 sekundach obroty spadają do 600 i zaraz gaśnie... jak sie trochę zagrzeje to ok już trzyma obroty problem jest tylko jak zimny na benzynie jak i na gazie to samo... prubowałem przekręcać tym ssaniem całym ale to nic chyba nie daje.... spotkał sie z tym już ktoś?

Problem z obrotami 1.8 gażnik

: pt paź 22, 2010 22:30
autor: Paweł Marek
Co tydzień temat o tym jest. Sprawdź pull down szukajka ci powie co zacz. Nie ma gaźnika 2E. Masz Pierburg 2E2 jeśli jest oryginalny

Re: Problem z obrotami 1.8 gażnik

: pt paź 22, 2010 22:39
autor: Pieter WA
Paweł Marek pisze:Co tydzień temat o tym jest. Sprawdź pull down szukajka ci powie co zacz. Nie ma gaźnika 2E. Masz Pierburg 2E2 jeśli jest oryginalny
szukałem ale nie moge się z tym połapać... także jeśli jest taka opcja to chciał bym zeby ktoś powiedział po kolei co trzeba sprawdzić zrobić jaka przyczyna itd... a ngażnik mam dokładnie taki jak napisałeś.

Problem z obrotami 1.8 gażnik

: pt paź 22, 2010 23:31
autor: Paweł Marek
zdejm pokrywę z filtrem odpal silnik zimny leć pod maskę. Odnajdź przepustnicę rozruchową ma być przymknięta z pozostawieniem szpary 4 mm, i nie może pozwolić się domknąć palcem. Potem w miarę rozgrzewania silnika ma ustawiać się powoli aż do pionu. Jeśli pozwala się domknąć palcem uszkodzony jest siłownik pull down - inaczej korektor ssania, jeśli lata luźno uszkodzona jest sprężyna bimetalowa urządzenia rozruchowego. To psuje się najczęściej to sprawdź sobie.

Re: Problem z obrotami 1.8 gażnik

: sob paź 23, 2010 20:12
autor: Pieter WA
Paweł Marek pisze:zdejm pokrywę z filtrem odpal silnik zimny leć pod maskę. Odnajdź przepustnicę rozruchową ma być przymknięta z pozostawieniem szpary 4 mm, i nie może pozwolić się domknąć palcem. Potem w miarę rozgrzewania silnika ma ustawiać się powoli aż do pionu. Jeśli pozwala się domknąć palcem uszkodzony jest siłownik pull down - inaczej korektor ssania, jeśli lata luźno uszkodzona jest sprężyna bimetalowa urządzenia rozruchowego. To psuje się najczęściej to sprawdź sobie.
ok dzięki sprawdzę i napisze co i jak się dzieje