Problem z obrotami 1.8 gażnik

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Pieter WA
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: czw lis 05, 2009 19:26
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Problem z obrotami 1.8 gażnik

Post autor: Pieter WA » pt paź 22, 2010 22:18

Witam ponowwnie.Panowie posiadam mk II 1.8 na gażniku model 2e i problem polega na tym że gdy go zapalam rano to wejdzie na obroty pona tys tak jak ma ssanie i po ok 2 sekundach obroty spadają do 600 i zaraz gaśnie... jak sie trochę zagrzeje to ok już trzyma obroty problem jest tylko jak zimny na benzynie jak i na gazie to samo... prubowałem przekręcać tym ssaniem całym ale to nic chyba nie daje.... spotkał sie z tym już ktoś?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Problem z obrotami 1.8 gażnik

Post autor: Paweł Marek » pt paź 22, 2010 22:30

Co tydzień temat o tym jest. Sprawdź pull down szukajka ci powie co zacz. Nie ma gaźnika 2E. Masz Pierburg 2E2 jeśli jest oryginalny


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Pieter WA
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: czw lis 05, 2009 19:26
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Re: Problem z obrotami 1.8 gażnik

Post autor: Pieter WA » pt paź 22, 2010 22:39

Paweł Marek pisze:Co tydzień temat o tym jest. Sprawdź pull down szukajka ci powie co zacz. Nie ma gaźnika 2E. Masz Pierburg 2E2 jeśli jest oryginalny
szukałem ale nie moge się z tym połapać... także jeśli jest taka opcja to chciał bym zeby ktoś powiedział po kolei co trzeba sprawdzić zrobić jaka przyczyna itd... a ngażnik mam dokładnie taki jak napisałeś.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Problem z obrotami 1.8 gażnik

Post autor: Paweł Marek » pt paź 22, 2010 23:31

zdejm pokrywę z filtrem odpal silnik zimny leć pod maskę. Odnajdź przepustnicę rozruchową ma być przymknięta z pozostawieniem szpary 4 mm, i nie może pozwolić się domknąć palcem. Potem w miarę rozgrzewania silnika ma ustawiać się powoli aż do pionu. Jeśli pozwala się domknąć palcem uszkodzony jest siłownik pull down - inaczej korektor ssania, jeśli lata luźno uszkodzona jest sprężyna bimetalowa urządzenia rozruchowego. To psuje się najczęściej to sprawdź sobie.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Pieter WA
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: czw lis 05, 2009 19:26
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Re: Problem z obrotami 1.8 gażnik

Post autor: Pieter WA » sob paź 23, 2010 20:12

Paweł Marek pisze:zdejm pokrywę z filtrem odpal silnik zimny leć pod maskę. Odnajdź przepustnicę rozruchową ma być przymknięta z pozostawieniem szpary 4 mm, i nie może pozwolić się domknąć palcem. Potem w miarę rozgrzewania silnika ma ustawiać się powoli aż do pionu. Jeśli pozwala się domknąć palcem uszkodzony jest siłownik pull down - inaczej korektor ssania, jeśli lata luźno uszkodzona jest sprężyna bimetalowa urządzenia rozruchowego. To psuje się najczęściej to sprawdź sobie.
ok dzięki sprawdzę i napisze co i jak się dzieje



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości