Strona 1 z 1
strumienica czy rura
: śr paź 06, 2010 18:13
autor: Zaba91
Witam! Zastanawiam się co będzie lepiej zrobić w moim golfie... Otóż katalizator idzie do wywalenia i zastanawiam się czy wstawić strumienicę czy po prostu rurę w jego miejsce
. Do wywalenia idzie też tłumik środkowy a końcowy zamieniam na tłumik od GTI 16V. Pod maską mam 1.8 RP. Może ma ktoś takie zestawienie lub może powiedzieć jak będzie to chodzić?
strumienica czy rura
: śr paź 06, 2010 18:40
autor: prezesik25
to już lepiej strumienicę.
strumienica czy rura
: śr paź 06, 2010 18:55
autor: tom33k
Dokładnie dużo lepiej zrobisz,jeżeli wstawisz Strumienicę
strumienica czy rura
: śr paź 06, 2010 19:25
autor: Paweł Marek
a ja jestem przeciw, wspawaj rurę w obudowę katalizatora unikniesz kłopotów na przeglądzie, albo załóż nie strumienicę tylko mały tłumiczek imitując katalizator np
http://allegro.pl/tlumik-za-katalizator ... 36267.html" onclick="window.open(this.href);return false;
strumienica czy rura
: śr paź 06, 2010 19:36
autor: Zaba91
i dlatego nie wiem co robić... jedni mówią tak inni tak ;p głupieję już xD
strumienica czy rura
: śr paź 06, 2010 19:43
autor: _Bolec_
Strumienica
strumienica czy rura
: śr paź 06, 2010 19:52
autor: Paweł Marek
Zaba91, jak są różne zdania to oznacza to jedno: nie ma to większego znaczenia. Silnik jest prosty, niewysilony, niuanse wydechu typu zjawiska falowe nie mają tu większego znaczenia dla pracy silnika. Więc rób jak najtaniej ale tak żeby było coś przypominającego wyglądem katalizator. Ja mam jeszcze następny sposób, znaczy zostawiona pucha katalizatora z wywalonym wkładem. Ale pamiętaj że kat w całości dobrze sprzedasz, a wybity sproszkowany już nie.
strumienica czy rura
: śr paź 06, 2010 19:55
autor: Zaba91
czyli jak wspawam samą rurę to mogą być problemy na przeglądzie?
strumienica czy rura
: śr paź 06, 2010 20:33
autor: tom33k
Problemy chyba będą tylko wtedy jeżeli masz w dowodzie wbity katalizator a w rzeczywistości nie bedziesz go miał przy aucie. Można zrobić jak pisał kolega wyżej ,że wywalić wkład z katalizatora i będzie ok na przeglądzie i najtańsze rozwiązanie
strumienica czy rura
: czw paź 07, 2010 21:53
autor: damiano1987
A potem bedzie problem bo pucha kata bedzie pierdziec i miec rezonans ;] polecam najtanszy tlumik w to miejsce lub rurke wspawac w obudowe kata, na przegladzie sie nie czepia a i bedzie spokoj z metalicznym dzwiekiem a tłumik z gti polecam