strumienica czy rura

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Zaba91
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 290
Rejestracja: sob lip 11, 2009 14:26
Lokalizacja: Słupsk/Bydgoszcz
Kontakt:

strumienica czy rura

Post autor: Zaba91 » śr paź 06, 2010 18:13

Witam! Zastanawiam się co będzie lepiej zrobić w moim golfie... Otóż katalizator idzie do wywalenia i zastanawiam się czy wstawić strumienicę czy po prostu rurę w jego miejsce :bigok: . Do wywalenia idzie też tłumik środkowy a końcowy zamieniam na tłumik od GTI 16V. Pod maską mam 1.8 RP. Może ma ktoś takie zestawienie lub może powiedzieć jak będzie to chodzić? :)


Jadźka:
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=497693
VW it's not a hobby, this is passion...
Obrazek

Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

strumienica czy rura

Post autor: prezesik25 » śr paź 06, 2010 18:40

to już lepiej strumienicę.


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
tom33k
...
...
Posty: 1407
Rejestracja: pn lip 26, 2010 15:55
Lokalizacja: Stare Pole/Malbork

strumienica czy rura

Post autor: tom33k » śr paź 06, 2010 18:55

Dokładnie dużo lepiej zrobisz,jeżeli wstawisz Strumienicę :D



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

strumienica czy rura

Post autor: Paweł Marek » śr paź 06, 2010 19:25

a ja jestem przeciw, wspawaj rurę w obudowę katalizatora unikniesz kłopotów na przeglądzie, albo załóż nie strumienicę tylko mały tłumiczek imitując katalizator np http://allegro.pl/tlumik-za-katalizator ... 36267.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Zaba91
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 290
Rejestracja: sob lip 11, 2009 14:26
Lokalizacja: Słupsk/Bydgoszcz
Kontakt:

strumienica czy rura

Post autor: Zaba91 » śr paź 06, 2010 19:36

i dlatego nie wiem co robić... jedni mówią tak inni tak ;p głupieję już xD


Jadźka:
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=497693
VW it's not a hobby, this is passion...
Obrazek

Awatar użytkownika
_Bolec_
TDI <3
TDI <3
Posty: 920
Rejestracja: czw lip 15, 2010 19:21
Lokalizacja: Łowicz- okolice

strumienica czy rura

Post autor: _Bolec_ » śr paź 06, 2010 19:43

Strumienica :bigok:



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

strumienica czy rura

Post autor: Paweł Marek » śr paź 06, 2010 19:52

Zaba91, jak są różne zdania to oznacza to jedno: nie ma to większego znaczenia. Silnik jest prosty, niewysilony, niuanse wydechu typu zjawiska falowe nie mają tu większego znaczenia dla pracy silnika. Więc rób jak najtaniej ale tak żeby było coś przypominającego wyglądem katalizator. Ja mam jeszcze następny sposób, znaczy zostawiona pucha katalizatora z wywalonym wkładem. Ale pamiętaj że kat w całości dobrze sprzedasz, a wybity sproszkowany już nie.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Zaba91
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 290
Rejestracja: sob lip 11, 2009 14:26
Lokalizacja: Słupsk/Bydgoszcz
Kontakt:

strumienica czy rura

Post autor: Zaba91 » śr paź 06, 2010 19:55

czyli jak wspawam samą rurę to mogą być problemy na przeglądzie?


Jadźka:
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=497693
VW it's not a hobby, this is passion...
Obrazek

Awatar użytkownika
tom33k
...
...
Posty: 1407
Rejestracja: pn lip 26, 2010 15:55
Lokalizacja: Stare Pole/Malbork

strumienica czy rura

Post autor: tom33k » śr paź 06, 2010 20:33

Problemy chyba będą tylko wtedy jeżeli masz w dowodzie wbity katalizator a w rzeczywistości nie bedziesz go miał przy aucie. Można zrobić jak pisał kolega wyżej ,że wywalić wkład z katalizatora i będzie ok na przeglądzie i najtańsze rozwiązanie :bigok:



damiano1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: ndz mar 14, 2010 21:55
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

strumienica czy rura

Post autor: damiano1987 » czw paź 07, 2010 21:53

A potem bedzie problem bo pucha kata bedzie pierdziec i miec rezonans ;] polecam najtanszy tlumik w to miejsce lub rurke wspawac w obudowe kata, na przegladzie sie nie czepia a i bedzie spokoj z metalicznym dzwiekiem a tłumik z gti polecam :bigok:


VW-i jedziesz dalej :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości