mk2 1,6 automat 3- biegowy

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Dawid Madajski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw sie 26, 2010 14:58

mk2 1,6 automat 3- biegowy

Post autor: Dawid Madajski » śr wrz 29, 2010 13:06

Witam Maniaków
Powiedzcie czy ma ktoś z was Golfa z silnikiem 1,6 w automacie 3- biegowym? Jak tak to ile wam palą takie maszynki?:) Ile kosztuje gaźnik regenerowany albo regeneracja tego co mam w aucie? Wybieram się do Anglii moją rakietą;) i chciałbym się zorientować w temacie i żebym nie miał żadnych niespodziewanek:)

Dziękuję i pozdrawiam



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

mk2 1,6 automat 3- biegowy

Post autor: jhosef » śr wrz 29, 2010 13:34

Dawid Madajski pisze:Ile kosztuje gaźnik regenerowany albo regeneracja tego co mam w aucie?
Jaki gaźnik? Pierburg 2E2 (silniki EZ lub RF) czy 2EE (silnik PN)?
Dawid Madajski pisze:regeneracja tego co mam w aucie?
Raczej taką opcję bym wybrał. Do automatu 2e2 ma inny siłownik przepustnicy niż manual a znalezienie zregenerowanego do automatu może być niełatwe.
Dawid Madajski pisze:Powiedzcie czy ma ktoś z was Golfa z silnikiem 1,6 w automacie 3- biegowym? Jak tak to ile wam palą takie maszynki?:)
Pb czy LPG? Mi lpg pali w trasie dobrego gazu koło 8,5-9,5 litra, benzyny nie wiem.



Dawid Madajski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw sie 26, 2010 14:58

mk2 1,6 automat 3- biegowy

Post autor: Dawid Madajski » śr wrz 29, 2010 14:03

Dziękuje za odpowiedź. No więc paliwa też nie wiem ile pali bo wolę nie próbować:) Mnie na trasie gazu z Orlenu pali 9- 10, poniżej 9 mi się nie udało... może jak bym jechał sam i nie obciążony, nie wiem. No ale w mieście to kosmos, 14-15 przy delikatnej jeździe, ile Tobie pali? a w jakich granicach cenowych może się wahać regeneracja gaźnika?



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

mk2 1,6 automat 3- biegowy

Post autor: jhosef » śr wrz 29, 2010 14:23

W mieście też pali sporo, na gdańsku minimum 12 litrów. Co do regeneracji to albo musisz poszukać majstra na miejscu albo allegro
Ta fimra oferuje gaźniki regenerowane a właściwie usługę regeneracji bo trzeba odesłać swój.
http://moto.allegro.pl/show_user.php?uid=3077121" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

mk2 1,6 automat 3- biegowy

Post autor: Paweł Marek » śr wrz 29, 2010 14:39

Dawid Madajski, czemu wspominasz o regeneracji? Na benzynie jest coś nie tak? Bo na spalanie LPG to raczej stan gaźnika niewiele wpływa


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
fifel
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 559
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 19:44
Lokalizacja: Kraków

mk2 1,6 automat 3- biegowy

Post autor: fifel » wt paź 05, 2010 17:41

Ja mam silnik RF plus skrzynia automatyczna i zdecydowalem sie na swap WEBERa pod swoja maske... efekt? Jestem zadowolony i to bardzo, jezdze juz ponad rok z nim pod maska - spalanie bardzo podobne (trasa ok 9 litrow, miasto kolo 10-12, w zimie przy mrozach ponad minus 25 stopni wyszlo ok 17 litrow :D ), moc moze wzrosla minimalnie, za to bardzo poprawil sie moment obrotowy...
jezdzi sie duzo lepiej i nic przy nim nie trzeba robic... po roku teraz przed zima jedynie chce go wykrecic i wyczyscic, przedmuchac i takie tam profilaktyczne rzeczy :)
jesli chcesz wiecej informacji to wal na pw :)


[img]http://i5.photobucket.com/albums/y182/johnnie_oo/zakaz-1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
wrobel01
Gulf owner
Gulf owner
Posty: 337
Rejestracja: pn paź 26, 2009 21:25
Lokalizacja: GSP/GTC

mk2 1,6 automat 3- biegowy

Post autor: wrobel01 » śr paź 06, 2010 17:15

ja oddalem mojego 2ee do regeneracji (zmienili poduche pod gaznikiem,przeczyscili wszystko itp itd) lacznie z sonda i jej wymiane placilem okolo 400zl ,juz prawie rok po naprawie i caly czas smiga bez najmniejszego problemu-wsiadam odpalam i jade,nic nie faluje,nic nie gasnie,nie szarpie :bajer:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości