Strona 1 z 1

Silnik dławi się i nie rowno pracuje KE-JETRONIC

: wt wrz 14, 2010 20:57
autor: Walas
Witam . Mam problem mianowicie mój GX zaczął zalewać się benzyna . Jak jest zimny chodzi równiutko . Po tym jak się trochę nagrzeje w silniku zaczynają falować obroty . Jak się na grzeje gaśnie . Odpala ok ale trzeba gazu dodać . Podczas jazdy jak pedał wcisnę w podłogę samochód zaczyna się dławic i za autem ukazuje się czarna chmura . Jak odłączę sondę lambda samochód jeszcze bardziej kopci i jeszcze mocniej się dławi . I zauważyłem bardzo ciekawa rzecz . Mianowicie jeżeli zdejmę rurę po miedzy filtrem powietrza a kolektorem dolotowym samochód gaśnie i nie chce odpalić . Po założeniu odpala od dotyku . Samochód zaczął bardzo dużo palić . Przejechałem 50km zniknęło ćwierć baku . Proszę o pomoc lub o przynajmniej namiary do kogoś kto w okolicach warszawy ogarnia temat KE-JETRONICA .(samochód nigdy ale to nigdy nie miał gazu) . :grrr:

Silnik dławi się i nie rowno pracuje

: śr wrz 15, 2010 15:08
autor: Walas
nikt nie potrafi pomoc ?

Silnik dławi się i nie rowno pracuje KE-JETRONIC

: śr wrz 15, 2010 17:08
autor: kamien11985
W pierwszej kolejności sprawdz szczelnośc układu doprowadzającego powietrze od puszki do kolektora, wiem że mała nieszczelnośc potrafi dobrze namieszać.
W 2 kolejności podłącz go pod Vag i sprawdz błądy może być szczelona sonda lambda, silnik krokowy albo przepływomierz lub też czujnik temp cieczy

Re: Silnik dławi się i nie rowno pracuje KE-JETRONIC

: śr wrz 15, 2010 18:57
autor: Walas
Z tego co wiem to w tym silniku nie ma krokowca ... W dodatku tak jak mowie rozlaczajac rure od dolotu samochod gasnie tak chyba nie powinno byc ?

Silnik dławi się i nie rowno pracuje KE-JETRONIC

: śr wrz 15, 2010 20:53
autor: kamien11985
ok skoro tak twierdzisz to powodzenia w szukaniu, bo widze że nie masz zielonego pojęcia jak ten silnik funkcjonuje. Jest w nim dużo podciśnień między innymi w dolocie.

Re: Silnik dławi się i nie rowno pracuje KE-JETRONIC

: śr wrz 15, 2010 23:44
autor: Andrzej1
Witam
Kolego znam ten układ .Nie ma tam żadnego krokowca.Jest regulator wolnych obrotów ,to taki by-pas dla przepustnicy.Będę miał czas dopiero w piątek
rano.Wtedy odpowiem i poślę jakieś ksero.Mam Mercedesa z silnikiem 2,6 L.Często z nim walczę i radzę sobie.
Pozdrawiam.Andrzej.

Silnik dławi się i nie rowno pracuje KE-JETRONIC

: czw wrz 16, 2010 07:42
autor: Walas
ok czekam na odpowiedz kolego ;)

Silnik dławi się i nie rowno pracuje KE-JETRONIC

: czw wrz 16, 2010 08:17
autor: Paweł Marek
kamien11985 pisze:k skoro tak twierdzisz to powodzenia w szukaniu, bo widze że nie masz zielonego pojęcia jak ten silnik funkcjonuje. Jest w nim dużo podciśnień między innymi w dolocie.
sam nie masz pojęcia każesz GX do VAGA podłączać, ostrożnie z ocenami innych

Silnik dławi się i nie rowno pracuje KE-JETRONIC

: czw wrz 16, 2010 08:26
autor: Walas
Właśnie wiem jak to jest z ludźmi na forum . W końcu od dzisiaj na nim nie jestem i tez troszkę o tym silniku poczytałem .

Silnik dławi się i nie rowno pracuje KE-JETRONIC

: pt wrz 17, 2010 14:17
autor: Walas
I jak kolego Andrzej1 skrobniesz mi cos na temat tego wtrysku ? ;) :kufel:

Silnik dławi się i nie rowno pracuje KE-JETRONIC

: śr wrz 22, 2010 17:44
autor: Walas
Ponawiam prośbę bo do tej pory w dalszym ciągu nie dostałem odpowiedzi ... :goof:

Silnik dławi się i nie rowno pracuje KE-JETRONIC

: ndz paź 17, 2010 11:42
autor: Utul

Silnik dławi się i nie rowno pracuje KE-JETRONIC

: ndz paź 17, 2010 21:19
autor: Walas
Dziękuje ! :pub: