Strona 1 z 1
[mk2] 2.0 8V 2E nie odpala po SWAP-ie
: ndz sie 29, 2010 12:58
autor: radzionam
Witam. Szukałem takich objawów na forum ale tematu nie znalazłem, wiec pozwoliłem sobie otworzyć nowy..Niedawno zrobiłem w swoim golfie mk2 swap silnika z 1.3 NZ na 2.0 2E z toledo i jest problem..a mianowicie silnik nie chce odpalić, tzn odpali, pochodzi 2s i gaśnie..mam wrażenie że chodzi tylko tyle na ile pozwoli mu zapas paliwa który zostanie wtryśniety do komór przy zapłonie..komputer nie ma immo, czujnik halla działa, węże paliwowe podpiete prawidłowo, zapłon przyśpieszony lekko zeby zapalił ten pierwszy raz na spokojnie..dodam ze silnik przeszedł kapitalny remont, ale nie wydaje mi sie zeby to miało coś do rzeczy..przepływomierz działa, ciśńienie paliwa 3,5 bara, co dalej?? proszę znawców o pomoc bo ja juz wymiekam
[mk2] 2.0 8V 2E nie odpala po SWAP-ie
: ndz sie 29, 2010 14:05
autor: Lipek81
Jesteś pewien, że nie ma immo? Na jakiej podstawie to stwierdziłeś? Jeżeli pochodzi te dwie sek. to jak potem gaśnie? Dławi się jakoś, czy po prostu nagle gaśnie? Czy paliwo wraca powrotem do baku?
[mk2] 2.0 8V 2E nie odpala po SWAP-ie
: ndz sie 29, 2010 14:10
autor: Paweł Marek
radzionam, posłuchaj czy pompa paliwa włącza się ponownie kiedy uruchamiasz rozrusznik. I coś więcej o tym swapie, cały osprzęt jest od 2E, modułocewka też?
[mk2] 2.0 8V 2E nie odpala po SWAP-ie
: ndz sie 29, 2010 14:49
autor: radzionam
Lipek81, stwierdziłem to na podstawie tego ze toledo nie miało immo z tego co pamiętam i na podstawie tego iż podpiąłem mój komputer do passata o takim samym silniku bez immo i chodził normalnie w nim..silnik po prostu gaśnie, nic więcej..a jak sprawdzić czy paliwo wraca do baku?? bo tego to nie wiem
Paweł Marek, tak, pompa paliwa działa dobrze, 3,5 bara ciśnienie, załącza sie kiedy trzeba
cały osprzęt jest z 2E, wiązka silnika, modułocewka, wszystko co było przy silniku w toledo zostało przeniesione do golfa, oprócz ABS i wspomagania kierownicy, bo to wywaliłem
[mk2] 2.0 8V 2E nie odpala po SWAP-ie
: ndz sie 29, 2010 20:49
autor: Paweł Marek
Jeśli wykorzystałeś przewody paliwowe od NZ-ta to przecież powrót działać powinien jak dotąd.a co z pompą, został komplet od NZ-ta? Ciśnienie 3.5 bara jest za wysokie, jak mierzyłeś, na przewodzie z pompy czy już na listwie za regulatorem ciśnienia? Na drugim końcu listwy jest taki zaślepiony króciec tam możesz mierzyć, albo w wężyku do wtryskiwacza rozruchowego. Piszesz że czujnik halla działa, a iskra jest napewno? Jest zasilanie wtrysku po przekaźniku 30?
[mk2] 2.0 8V 2E nie odpala po SWAP-ie
: ndz sie 29, 2010 21:00
autor: Lipek81
Hmm - wydaje mi sie, ze gdyby gasł z powodu braku paliwa, to nie gasł by nagle, tylko jakby się daławił, czy coś. Chocoaż z drugiej strony niski ciśnienie paliwa nie pozwoliłoby na otwarcie się wtrysku... Natomiast, jeżeli gasł by z powodu braku iskry, to zgasłby nagle. Można jeszcze to sprawdzić - zdjąć fajkę z jednej świecy, odpalić i sprawdzić, czy iskra pojawia się do końca pracy silnika, czy może od momentu, kiedy przestaje się pojawiać, to silnik gaśnie.
[mk2] 2.0 8V 2E nie odpala po SWAP-ie
: ndz sie 29, 2010 21:49
autor: Paweł Marek
2s to wydaje mi się że chodzi na benie z wtryskiwacza rozruchowego, podawanej na samym początku po uruchomieniu rozrusznika. A potem jakby główna listwa wtryskowa nie dostawała zasilania, może brak jej plusa stałego, który podobnie jak plus na pompy paliwa pochodzi z tego samego przekaźnika, ale skoro kolega twierdzi że pompa uruchamia się ponownie - to już nie wiem
[mk2] 2.0 8V 2E nie odpala po SWAP-ie
: ndz sie 29, 2010 22:28
autor: Lipek81
heh - a moze kolega po portu nie podłączył zasilania listwy wtryskowej, albo podłączył je do masy.
Re: [mk2] 2.0 8V 2E nie odpala po SWAP-ie
: pn sie 30, 2010 16:26
autor: radzionam
Paweł Marek pisze: Piszesz że czujnik halla działa, a iskra jest napewno? Jest zasilanie wtrysku po przekaźniku 30?
iskra jest napewno, sprawdzane było, a na przekaźniku 30 to nie sprawdzałem, o tym nie wiedziałem szczerze mówiać...ale sprawdze to oczywiście
Lipek81 pisze: Można jeszcze to sprawdzić - zdjąć fajkę z jednej świecy, odpalić i sprawdzić, czy iskra pojawia się do końca pracy silnika, czy może od momentu, kiedy przestaje się pojawiać, to silnik gaśnie.
iskra jest cały czas, to też juz sprawdzałem..
Lipek81 pisze:heh - a moze kolega po portu nie podłączył zasilania listwy wtryskowej, albo podłączył je do masy.
nie no bez przesady
zawiozłem samochód do firmy Kozłowski Motorsport Racing Team i maja sie nim zająć, w niedziele miałem wystartować w pierwszych zawodach, ale jak sie z tym nie uporają to będzie