Strona 1 z 1

[mk2/mk3] pompka paliwowa wyskoczyła z baku :)

: ndz sie 22, 2010 21:12
autor: wolf747
witam. ostatnio jako że stary pierburg cały czas sie pie*** postanowiłem zasadzić golfowi monowtrysk. 8)
i wszystko było by dobrze, gdyby nie problem pompki paliwowej. (w.w. monowtrysk pochodzi z golfa mk3)
po prostu nie wiem co i jak z tą pompką, na allegro oglądałem od mk3 takie cuś

http://allegro.pl/item1193666277_pompa_ ... ginal.html" onclick="window.open(this.href);return false;

ale nijak nie mogę pojąć jak to ma tam siedzieć. w zbiorniku jest tylko pływak i tyle, jak to zamocować???
i teraz zwrot akcji- znalazłem również coś takiego:

http://allegro.pl/item1193636781_pompa_ ... rawna.html" onclick="window.open(this.href);return false;

i to byłby git majonez gdyby nie to:

http://allegro.pl/item1197349261_vw_gol ... ginal.html" onclick="window.open(this.href);return false; :kac:


bo podobno w mk2 na mono siedziały 2 pompki, jedna w baku, druga poza nim. ta pierwsza miała za zadanie podać paliwko tej [/size]drugiej... przechodząc do sedna moim obecnym marzeniem jest wpakować jedną pompkę do baku, bez większych przeróbek. chcę to zrobić ponieważ: jeżdżę po różnych wertepach i tej pompce poza bakiem mogłoby się coś niedajboże stać, poza tym musiałbym się liczyć z utratą jakże obecnie drogocennego paliwa. poza tym 2 pompki to 2 wydatki.

A i byłbym zapomniał o kochanym pływaku- jak założyłbym od mk3 pompkę z pływakiem to czy wskaźnik paliwa by działał?? bo w mk2 jest bimetal, a mk3 krokowiec.

naszła mnie jeszcze jedna dzika myśl- a może ta pompka wystarczy?: http://allegro.pl/item1193636781_pompa_ ... rawna.html" onclick="window.open(this.href);return false;
wtedy to już by była ameryka...


reasumując: czy ma ktoś jakiś pomysł na wsadzenie jednej pompki do baku. za każdą konstruktywną wypowiedź będę się kłaniał do samej ziemi (mogę przesłać film z moim ukłonem)

[mk2/mk3] pompka paliwowa wyskoczyła z baku :)

: ndz sie 22, 2010 22:54
autor: Paweł Marek
Kolego od kilku lat jak bywam na forum to temat był kilka razy poruszany, ale nikt nigdy nie opisał jak zrobić to krok po kroku. Więc albo sam zamocujesz komplet od mk3 w baku (możesz potem nam opisać) albo kupujesz obie pompy do mk2 z linków które zapodałeś.

[mk2/mk3] pompka paliwowa wyskoczyła z baku :)

: pn sie 23, 2010 13:43
autor: wolf747
dziękuję za wyczerpującą i bezcenną wypowiedź, która bez wątpienia mi pomogła :grin:

[mk2/mk3] pompka paliwowa wyskoczyła z baku :)

: pn sie 23, 2010 14:55
autor: Paweł Marek
Może i nie pomogła ale mam nadzieję że była konkretna?

[mk2/mk3] pompka paliwowa wyskoczyła z baku :)

: czw sie 26, 2010 15:57
autor: Lipek81
Wskaźnik paliwa w mk3 nie jest na krokowcu, tylko zrobiony podobnie, jak w mk2, spokojnie pływak będzie działał.

[mk2/mk3] pompka paliwowa wyskoczyła z baku :)

: czw sie 26, 2010 22:04
autor: wolf747
tylko że ja nie mam aż takich zdolności, żeby tą pompkę od mk3 przecisnąć przez o połowę mniejszy od niej otwór w mk2 co ostatnio zauważyłem, więc pupa zimna. to teraz konkretnie: jak to było zrobione fabrycznie w mk2 na mono?

[mk2/mk3] pompka paliwowa wyskoczyła z baku :)

: czw sie 26, 2010 22:54
autor: Paweł Marek
Pampa 0.25 bara w baku, druga pod podłogą, obie są w linkach co podałeś na początku. Elektrycznie obie zasilane równocześnie z tego samego przekaźnika.

[mk2/mk3] pompka paliwowa wyskoczyła z baku :)

: sob sie 28, 2010 18:32
autor: wolf747
a nie dało by sie zamiast tej o.25 zastosować tą z mk3. czy nie są przypadkiem takie same na wielkość?

[mk2/mk3] pompka paliwowa wyskoczyła z baku :)

: sob sie 28, 2010 20:59
autor: Paweł Marek
nie ta 0,25 jest mniejsza, gdybyś włożył z mk3 to wystarczyłaby ta jedna

[mk2/mk3] pompka paliwowa wyskoczyła z baku :)

: śr wrz 01, 2010 14:57
autor: wolf747
na koniec chciałem złożyć wszystkim najszczersze podziękowania za chęć pomocy. narazie