[mk2/mk3] pompka paliwowa wyskoczyła z baku :)
: ndz sie 22, 2010 21:12
witam. ostatnio jako że stary pierburg cały czas sie pie*** postanowiłem zasadzić golfowi monowtrysk.
i wszystko było by dobrze, gdyby nie problem pompki paliwowej. (w.w. monowtrysk pochodzi z golfa mk3)
po prostu nie wiem co i jak z tą pompką, na allegro oglądałem od mk3 takie cuś
http://allegro.pl/item1193666277_pompa_ ... ginal.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ale nijak nie mogę pojąć jak to ma tam siedzieć. w zbiorniku jest tylko pływak i tyle, jak to zamocować???
i teraz zwrot akcji- znalazłem również coś takiego:
http://allegro.pl/item1193636781_pompa_ ... rawna.html" onclick="window.open(this.href);return false;
i to byłby git majonez gdyby nie to:
http://allegro.pl/item1197349261_vw_gol ... ginal.html" onclick="window.open(this.href);return false;
bo podobno w mk2 na mono siedziały 2 pompki, jedna w baku, druga poza nim. ta pierwsza miała za zadanie podać paliwko tej [/size]drugiej... przechodząc do sedna moim obecnym marzeniem jest wpakować jedną pompkę do baku, bez większych przeróbek. chcę to zrobić ponieważ: jeżdżę po różnych wertepach i tej pompce poza bakiem mogłoby się coś niedajboże stać, poza tym musiałbym się liczyć z utratą jakże obecnie drogocennego paliwa. poza tym 2 pompki to 2 wydatki.
A i byłbym zapomniał o kochanym pływaku- jak założyłbym od mk3 pompkę z pływakiem to czy wskaźnik paliwa by działał?? bo w mk2 jest bimetal, a mk3 krokowiec.
naszła mnie jeszcze jedna dzika myśl- a może ta pompka wystarczy?: http://allegro.pl/item1193636781_pompa_ ... rawna.html" onclick="window.open(this.href);return false;
wtedy to już by była ameryka...
reasumując: czy ma ktoś jakiś pomysł na wsadzenie jednej pompki do baku. za każdą konstruktywną wypowiedź będę się kłaniał do samej ziemi (mogę przesłać film z moim ukłonem)
i wszystko było by dobrze, gdyby nie problem pompki paliwowej. (w.w. monowtrysk pochodzi z golfa mk3)
po prostu nie wiem co i jak z tą pompką, na allegro oglądałem od mk3 takie cuś
http://allegro.pl/item1193666277_pompa_ ... ginal.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ale nijak nie mogę pojąć jak to ma tam siedzieć. w zbiorniku jest tylko pływak i tyle, jak to zamocować???
i teraz zwrot akcji- znalazłem również coś takiego:
http://allegro.pl/item1193636781_pompa_ ... rawna.html" onclick="window.open(this.href);return false;
i to byłby git majonez gdyby nie to:
http://allegro.pl/item1197349261_vw_gol ... ginal.html" onclick="window.open(this.href);return false;
bo podobno w mk2 na mono siedziały 2 pompki, jedna w baku, druga poza nim. ta pierwsza miała za zadanie podać paliwko tej [/size]drugiej... przechodząc do sedna moim obecnym marzeniem jest wpakować jedną pompkę do baku, bez większych przeróbek. chcę to zrobić ponieważ: jeżdżę po różnych wertepach i tej pompce poza bakiem mogłoby się coś niedajboże stać, poza tym musiałbym się liczyć z utratą jakże obecnie drogocennego paliwa. poza tym 2 pompki to 2 wydatki.
A i byłbym zapomniał o kochanym pływaku- jak założyłbym od mk3 pompkę z pływakiem to czy wskaźnik paliwa by działał?? bo w mk2 jest bimetal, a mk3 krokowiec.
naszła mnie jeszcze jedna dzika myśl- a może ta pompka wystarczy?: http://allegro.pl/item1193636781_pompa_ ... rawna.html" onclick="window.open(this.href);return false;
wtedy to już by była ameryka...
reasumując: czy ma ktoś jakiś pomysł na wsadzenie jednej pompki do baku. za każdą konstruktywną wypowiedź będę się kłaniał do samej ziemi (mogę przesłać film z moim ukłonem)