Strona 5 z 6

gaśnie na ciepłym silniku

: ndz gru 19, 2010 02:16
autor: pancerniak665
to wyda na to wszystko tyle co by kupił ten gaźnik z licytacji i porządnie się na....ebał.Druga sprawa to zmiana na kompa którego nawet nie można podpiąć bo nie ma diagnostyki to nie wiem czy jest sens.Trzecie jak robić taką podmianke to wydaje mi się że lepiej z mocniejszego np 1.8 niż z cudownego 1.3.Z resztą o czym tu dalej pisać.Kup ori do swojego silnika i chociaż będziesz miał pewność że czegoś nie zje...łeś przy montażu

gaśnie na ciepłym silniku

: ndz gru 19, 2010 11:39
autor: binekbnk
Jak kto woli, przy 1.8 rp masz diagnostykę...

gaśnie na ciepłym silniku

: ndz gru 19, 2010 13:17
autor: damiano1987
Poza tym do PN-ki nie wstawisz pełnej szprycy od 1.3 NZ bo inaczej silnik stoi nie jest pochylony oraz są inne rozstawy szpilek na głowicy a poza tym takie cudo nie ma sensu. Do 1.6 ABU by założył. Ja radze tak jak koledzy wstawiaj wtrysk mono i zobaczysz bedziesz zadowolony bo jest bezawaryjny i praca silnika na nim jest znacznie lepsza niz na tych wynalazkach pierburga :grin:

gaśnie na ciepłym silniku

: wt gru 21, 2010 09:25
autor: ostry
ciężko te graty dostać :grrr:

gaśnie na ciepłym silniku

: wt gru 21, 2010 18:45
autor: pancerniak665
nikt nie mówił że będzie łatwo,a tak na serio raczej z kompletem monowtrysku nie powinieneś mieć problemu.Zajedź na szrot może mają

gaśnie na ciepłym silniku

: wt gru 21, 2010 20:50
autor: ostry
http://wgrajfoto.pl/pokaz/img1210/golfkomputerc749.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://wgrajfoto.pl/pokaz/img1210/golfm ... sk1b77.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://wgrajfoto.pl/pokaz/img1210/golfo ... ra347e.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://wgrajfoto.pl/pokaz/img1210/golfp ... waa317.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
taki komplecik kosztuje 600zł
co jeszcze będę potrzebował? pewnie jakieś wtyczki, przewody. a jak ma się sprawa tej pompy paliwa, czy spasi?

gaśnie na ciepłym silniku

: wt gru 21, 2010 22:22
autor: binekbnk
Jak się chce to wszystko da się zrobić a pompkę paliwa nie musisz mieć jakiejś dedykowanej do mk2, a 600zl to wygurowana cena i to bardzo... Nie patrz po cenach na allegro poszukaj na forum napisz na giełdzie na pewno taniej dorwiesz...

gaśnie na ciepłym silniku

: śr gru 22, 2010 15:40
autor: ostry
części z trójki podejdą?

gaśnie na ciepłym silniku

: śr gru 22, 2010 17:03
autor: binekbnk
Tak to, to samo ... :P oczywiście jeśli mówimy o 1.8 RP

gaśnie na ciepłym silniku

: śr gru 22, 2010 19:20
autor: pancerniak665
adamo55,
taki komplecik kosztuje 600zł
nie przesadzaj
-gaźnik--ok 100-250zł
-grucha,rura obudowa filta--na szrocie max 70zł
-filtr powietrza - ok 15-40zł
skąd ty wziąłeś 600zł,chyba że pisałeś o nowych częściach.Jak tak to raczejsię nie nastawiaj tak optymistycznie że za 600 kupisz to nowe.
Poszukaj na szrotach na pewno znajdziesz.A jak byś kupił na jednym to wszystko to zmieściłbyś się w 300.

gaśnie na ciepłym silniku

: śr gru 22, 2010 21:27
autor: ostry
tak sobie wyliczyłem po cenach z allegro. z tego co się zorientowałem będę potrzebował dwie pompy paliwa:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=141&t=367394" onclick="window.open(this.href);return false;

gaśnie na ciepłym silniku

: śr gru 22, 2010 22:03
autor: pancerniak665
. z tego co się zorientowałem będę potrzebował dwie pompy paliwa:
yes-to jakaś 100 za obie.

gaśnie na ciepłym silniku

: wt gru 28, 2010 15:42
autor: ostry
siema. przemyślałem sprawę i kupiłem gaźnik 2e2 (027129 015G) po dobrej cenie. jest jednak małe ale ponieważ siłownik 3-położeniowy przeszkadza w zamontowaniu. stary gaźnik z opla był osadzony na tych przerobionych gumach:
http://wgrajfoto.pl/pokaz/img1210/dsc01935a570.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://wgrajfoto.pl/pokaz/img1210/dsc019365d99.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
podstawę gaźnika kupiłem nową i w porównaniu ze stara jest cieńsza. jakieś pomysły koledzy?

gaśnie na ciepłym silniku

: śr sty 05, 2011 00:38
autor: Bori
Witam wszystkich,
Otóż mam podobny problem jak kolega opisał w pierwszym poście. Jak sie silnik rozgrzeje to go dławi, przelewa (sadzi piękne i widowiskowe marchewy z wydechu) i w końcu gaśnie. W dzień kiedy stało mi się to po raz pierwszy zapaliła się również kontrolka ładowania. W tej chwili samochód w ogóle przestał odpalać. Wymieniłem już świece, palec i kopułke. Ma ktoś jakiś pomysł jak przywrócić moją Jette do życia?! A gaźnik mam 2EE