Strona 4 z 4

Cięzko Kreci. Pomoc

: ndz sty 09, 2011 15:29
autor: anko1973
możez też mieć gdzieś stały pobór prądu; jak masz miernik to podłącz go tak:
wyłacz wszystkie odbiorniki, zamknij drzwi (lampki)
odłącz przewód masy od aku
ustaw amperomierz na najwyższy zakres
kabel plusowy amperomierza do przewodu masy
kabel ujemny do minus aku

no i trzeba zmniejszać zakres do najmniejszego - jak pokzuje zero to OK

a jak w pewnym momcie pokazuje ci pobór prądu no to .... wiadomo

szukasz wyjmując bezpieczniki - jesli po wyjęciu kóregoś ci spadnie do zera (lub się zmniejszy - wówczas masz więcej jak jeden obwód uszkodzony) to wiesz gdzie masz przebicie i trzeba szukać usterki; jaki mimo to nie znajdziesz to trzeba szukać poprzez rozłączanie kabli w obwodach nie zabezpieczonych bezpiecznikami

taki sposób znalazłem w kasiążce sam naparwiam

Cięzko Kreci. Pomoc

: ndz sty 09, 2011 16:31
autor: lon3201
zobacz jaki stan masz kabla który idzie od klemy do rozrusznika plusowego ja tez miałem takie problemy wymieniałem aku rozrusznik i nic kabel był jak by troche po przepalany wymieniłem i kręci bez problemów

Cięzko Kreci. Pomoc

: ndz sty 09, 2011 20:29
autor: xardas777
Witam... pytanko mam.. posiadam golfa 2 1.6 w benzynie... problem jest tego typu , że przedwczoraj rano ostatni raz odpalałem auto... dzisiaj próbuje kreci normalnie ale odpalic nie moze... przyczyna moze byc wilgoć?? bo zauwazyłem, ze cały silnik jest mokry... prosze o odpowiedz .. z góry dzieki

Cięzko Kreci. Pomoc

: sob lut 19, 2011 14:45
autor: InsideVw
tak Panowie, aku zmieniany kable czyste regulator napiecia wymieniony szczotkotrzymacz wymieniony a dalej ten sam problem ...

Cięzko Kreci. Pomoc

: sob lut 19, 2011 15:22
autor: Damian3942
może rozrusznik do regeneracji trzeba? ja zbytnio innego rozwiązania nie widze... najlepiej jak byś miał na podmianę :crazy:

Cięzko Kreci. Pomoc

: ndz lut 20, 2011 12:04
autor: InsideVw
miałem w regeneracji, znalazłem temat jeden i mysle ze tez tak jak w tym temacie moze byc zakukajcie

http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?t=26741" onclick="window.open(this.href);return false;

Cięzko Kreci. Pomoc

: ndz lut 20, 2011 12:33
autor: pancerniak665
powiem ci tak. Z tego co tam zobaczyłem to wygląda na to że szczotki miał nie dawno zmieniane i to bardzo niechlujnie bo tyle czarnego syfu z jego szczotek by nie było. Po prostu poszedł na łatwizne, szczotki zmienił ale już mu się nie chciało sojanu i reszty rozrusznika wyczyścić. Tam koledzy mają racje, jak będą tulejki wyrypane to wirnik może trzeć o stojan, ale tak też się stanie jak jest padnięte łożysko (jak długo się śniga na rozj...banym łożysku to ono coraz bardziej wibruje i może wyrobić gniazdo i wirnik będzie latał jak ku..wa po ulicy.
miałem w regeneracji
skoro miałeś w regeneracji i uważasz że mechanior nie spartolił roboty t szukaj innego rozwiązania.
Tak na przyszłość to proponuje takie rzeczy jak wymiana szczotek, tuleji itp robić samemu. Będziesz wiedział naczym stoisz. Dużo czasu nie zajmuje a w takim przypadku możesz to wyeliminować bo wiesz że było zrobione. Takie moje zdanie.

Cięzko Kreci. Pomoc

: ndz lut 20, 2011 12:38
autor: InsideVw
no dlatego teraz bede kołował drugi rozrusznik ktury zregeneruje sam i zobaczymy co z tego bedzie ..

Cięzko Kreci. Pomoc

: ndz lut 20, 2011 12:47
autor: pancerniak665
ty nie kołuj rozrusznika tylko najpierw zobacz co ze starym. Jak będzie kibel to wtedy poszukaj. I tak masz unieruchomiony samochód

Cięzko Kreci. Pomoc

: ndz lut 20, 2011 13:17
autor: InsideVw
dobra ale jak bedzie do dupy juz to bede miał by odrazu wstaic

Cięzko Kreci. Pomoc

: sob lut 26, 2011 13:41
autor: InsideVw
Paniowie problem rozwiązany. rozwiazałem problem sciagałem rozrusznik i wymieniłem tuleje w skrzyni i na talerzu rozrusznika i działa jak powinno działac. dziekuje za pomoc.

Cięzko Kreci. Pomoc

: sob lut 26, 2011 14:50
autor: pancerniak665
Tak jak pisałem. Jak sam wymienisz to wiesz że robota zrobiona.