Pozwolę sobie skopiować mój post z innego tematu
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
:
Powinno wyglądać to tak:
-> wężyk od nr 4 powinien iść do nr 6, czyli do zaworu odcięcia paliwa
-> połączenie 7 - 8 jest ok
-> zamontowałeś stożek, więc musisz zaślepić wyjście ozn. nr 5; nr 1 też w tym wypadku nie jest do niczego potrzebna, ale może zostać (będzie łatwiej wrócić do oryginału jakby ci się stożek odwidział)
* element, przy nr 5 i 1 umieszczony w obudowie przepustnicy to regulator temperatury powietrza w dolocie i steruje on klapą w oryginalnej obudowie filtra.
-> trójnik nad nr 1 przerzuć do wyjścia od przepustnicy (nr 3); wężyk od jednej końcówki trójnika prowadzisz do nr 1, a od drugiej prowadzisz do nr 2 (i to jest b. ważne połączenie bo nr 2 to podciśnieniowy regulator ciśnienia paliwa)
Zwróć też uwagę na element nr 9, a właściwie to co jest pod tym zaworem. Gumowy wężyk w oplocie powinien prowadzić do zaworu powietrza dodatkowego pod kolektorem ssącym. Prowadzi do niego dość gruba gumowa rurka oznaczona czerwoną strzałką przez kolegę wyżej.
Aha, masz zagięty wężyk odmy (ten od pokrywy zaworów). Nie powinno tak być. Chyba, że tak wyszło na zdjęciu
---
A teraz tak:
1) wszystko musi być podłączone jak opisano wyżej i zewnętrznie szczelne (nie sugeruj się zdjęciem, bo tam kolega źle podłączył wężyki - patrz tylko na numerki)
2) między numerkami 6 i 9 masz
zawór odcięcia paliwa. Sprawdzasz zaciągając powietrze ustami zarówno z góry jak i z dołu
3) pod nr 2 kryje się
regulator ciśnienia paliwa - sprawdzasz zaciągając powietrze
4) nie ma tego oznaczonego cyferką ale na prawo od nr 3 jest
zawór zwrotny serwa (taki z dwoma zielonymi kapturkami). Zdejmujesz wąż z przepustnicy i dmuchasz w ten zawór - nie powinno być przepływu (on powinien działać tylko w kierunku do silnika, czyli zaciągnąć się da)
5) Pod numerami 1 i 5 jest
czujnik temperatury powietrza dolotowego - zdejmujesz wężyk nr 1 i zaciągasz powietrze - nie powinno być przepływu
* jeśli jest to idziesz dalej za tropem: zdejmujesz wężyk nr 5, zatykasz palcem i zaciągasz powietrze z wężyka nr 1 - nie powinno być przepływu
* jeśli nie ma to próbujesz zaciągnąć powietrze długim wężykiem idącym od nr 5 do obudowy filtra powietrza. Jeśli jest przepływ to uszkodzona jest mebrana sterująca klapką w obudowie filtra powietrza (powietrze zimne-gorące)
3)