Dusi silnik na niskich obrotach
: wt maja 06, 2014 14:09
Dokładnie mam tak samo jeżeli chodzi o ten króciec co jest przy przepustnicy, jak by w ogóle nie było przelotu, cieniuteńka igła nie dała radę przejść na wylot. Tak jakby to było ślepe podłączenie. A co do mfa to tak: zegary w golfie można podzielić tak jakby na 3 części prędkościomierz, obrotomierz i układ środkowy (diody, wskaźnik temp. i zegar) i kupując zegary z MFA wystarczy z tych zegarów wykręcić prędkościomierz i przełożyć swój. W swoim prędkościomierzu masz zaślepkę przy króćcu od linki i wystarczy zaślepkę wykruszyć i w to miejsce wkręcasz czujnik co jest w zegarach MFA. to jest licznik bez tego czujnika (zegary są na dwie kostki ale czy masz jedną czy dwie zasada ta sama tylko takie na szybciora w necie znalazłem)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_18d80ec7373a6c724b616966902ee.jpg)
a tu masz licznik z tym czujnikiem wystarczy go przełożyć w twoje puste miejsce a zegary już będę miały z czego zczytywać dystans ( przypomniałem sobie że u mnie oprócz przekłamywania na spalaniu licznik cyfrowy oszukuje też trochę na kilometrach chyba zawyża o 3-4 km podejrzewam że ma to związek z indeksem prędkości mój ma 935 a było 950 i może dlatego ale i tak warto sobie takie cuś sprawić jak ma się trochę kasiorki ;d )
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_80a2b3e456510fb28d49844d5991c7.jpg)
jeszcze wystarczy podpiąć wężyk podciśnienia do licznika( ja podłączyłem pod jednego z tych dzyndzli przy serwie taki zaworek i ma dwie wolne króćce). Co do manetki to podłączasz ją pod skrzynkę bezpieczników. Czujnik temp. zewnętrznej też podłączasz pod skrzynkę bezpieczników no i oczywiście wcześniej wspomniana wiązka licznika mfa też pod skrzynkę. Ja jeszcze musiałem z uwagi na to że nie posiadam jeszcze zbiorniczka płynu z czujnikiem 2 pin licznika zmasować bo ciągle mrugała dioda od cieczy chłodzącej informująca o braku płynu w zbiorniczku. I tak w wielkim skrócie opisałem jak ja to robiłem. Mam gdzieś materiały i jak chcesz to się podzielę bo muszę je trochę poszukać i jak nie chcesz to bym po prostu nie tracił czasu
ale jak chcesz to poszukam i zamieszczę linki ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_18d80ec7373a6c724b616966902ee.jpg)
a tu masz licznik z tym czujnikiem wystarczy go przełożyć w twoje puste miejsce a zegary już będę miały z czego zczytywać dystans ( przypomniałem sobie że u mnie oprócz przekłamywania na spalaniu licznik cyfrowy oszukuje też trochę na kilometrach chyba zawyża o 3-4 km podejrzewam że ma to związek z indeksem prędkości mój ma 935 a było 950 i może dlatego ale i tak warto sobie takie cuś sprawić jak ma się trochę kasiorki ;d )
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_80a2b3e456510fb28d49844d5991c7.jpg)
jeszcze wystarczy podpiąć wężyk podciśnienia do licznika( ja podłączyłem pod jednego z tych dzyndzli przy serwie taki zaworek i ma dwie wolne króćce). Co do manetki to podłączasz ją pod skrzynkę bezpieczników. Czujnik temp. zewnętrznej też podłączasz pod skrzynkę bezpieczników no i oczywiście wcześniej wspomniana wiązka licznika mfa też pod skrzynkę. Ja jeszcze musiałem z uwagi na to że nie posiadam jeszcze zbiorniczka płynu z czujnikiem 2 pin licznika zmasować bo ciągle mrugała dioda od cieczy chłodzącej informująca o braku płynu w zbiorniczku. I tak w wielkim skrócie opisałem jak ja to robiłem. Mam gdzieś materiały i jak chcesz to się podzielę bo muszę je trochę poszukać i jak nie chcesz to bym po prostu nie tracił czasu
![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)