1.8 mono wtrysk

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Franek09
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pt lip 12, 2013 11:14

Re: 1.8 mono wtrysk

Post autor: Franek09 » czw sie 29, 2013 16:00

A tu filmik z pod machy " onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Karmel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: wt mar 22, 2011 00:36
Lokalizacja: Lublinitz
Kontakt:

1.8 mono wtrysk

Post autor: Karmel » czw sie 29, 2013 17:40

no co ty, tak telepie? :panna:
a gdybyś tak kompresje zmierzył? :bajer:


Obrazek

Franek09
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pt lip 12, 2013 11:14

Re: 1.8 mono wtrysk

Post autor: Franek09 » czw sie 29, 2013 18:19

ale jak kompresja to chyba cieply by ciezko co??



Awatar użytkownika
Karmel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: wt mar 22, 2011 00:36
Lokalizacja: Lublinitz
Kontakt:

1.8 mono wtrysk

Post autor: Karmel » czw sie 29, 2013 18:43

no wnioskuje że zimny był przy filmie co sugeruje zresztą długi czas osiągania ciśnienia, czyli zgaśnięcie kontrolki.


Obrazek

Franek09
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pt lip 12, 2013 11:14

Re: 1.8 mono wtrysk

Post autor: Franek09 » czw sie 29, 2013 18:46

aha chodzi o kontrolke cisnienia? nieraz zabrzeknie podczas jadzy ale tak bylo juz u poprzedniego wlasciciela



Awatar użytkownika
Karmel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: wt mar 22, 2011 00:36
Lokalizacja: Lublinitz
Kontakt:

1.8 mono wtrysk

Post autor: Karmel » czw sie 29, 2013 20:19

Czyli cofamy się, do pierwszej strony do postu numer 3 :rozpacz:


Obrazek

Franek09
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pt lip 12, 2013 11:14

Re: 1.8 mono wtrysk

Post autor: Franek09 » czw sie 29, 2013 20:25

czyli przez pompe oleju jest taki objaw?? dziwne troche



Awatar użytkownika
Karmel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: wt mar 22, 2011 00:36
Lokalizacja: Lublinitz
Kontakt:

1.8 mono wtrysk

Post autor: Karmel » pt sie 30, 2013 01:17

Nie, niekoniecznie, ale jeżeli nie ma odpowiedniego ciśnienia cały motor dostaje po :ass: szczególnie jeśli mówisz dłuższy czas go tak chłostasz :? począwszy od panewek po wałki i zawory. Panewek nie słychać to może jeszcze coś wskórasz jednak zawory mogą już znacznie wpłynąć na takie telepanie silnikiem, ogólnie komprecha :otepienie: pytaj Paweł Marek ma większe doświadczenie.


Obrazek

Franek09
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pt lip 12, 2013 11:14

Re: 1.8 mono wtrysk

Post autor: Franek09 » sob wrz 21, 2013 14:54

Witam ponownie :hmm: otoz na cieplym silniku kompresja 11 do 11.5 na zimnym ok 10,5 ale na 4 garze 7 macie jakis pomysl?



Awatar użytkownika
OsteR9019
Forum Master
Forum Master
Posty: 1072
Rejestracja: czw gru 02, 2010 17:02
Lokalizacja: Toruń

1.8 mono wtrysk

Post autor: OsteR9019 » sob wrz 21, 2013 15:56

Próba z olejem na 4 powinna rozjaśnić sprawe.


Cały mój kraj >> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=519472" onclick="window.open(this.href);return false;

Franek09
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pt lip 12, 2013 11:14

Re: 1.8 mono wtrysk

Post autor: Franek09 » sob wrz 21, 2013 17:20

OsteR9019 pisze:Próba z olejem na 4 powinna rozjaśnić sprawe.
Aha czyli jak po oleju wzrosnie cisnienie to pierscionki a jesli nie to zawory?!



Awatar użytkownika
OsteR9019
Forum Master
Forum Master
Posty: 1072
Rejestracja: czw gru 02, 2010 17:02
Lokalizacja: Toruń

1.8 mono wtrysk

Post autor: OsteR9019 » sob wrz 21, 2013 18:01

OsteR9019 pisze:Aha czyli jak po oleju wzrosnie cisnienie to pierscionki a jesli nie to zawory?!
Dokładnie


Cały mój kraj >> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=519472" onclick="window.open(this.href);return false;

Franek09
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pt lip 12, 2013 11:14

Re: 1.8 mono wtrysk

Post autor: Franek09 » ndz wrz 22, 2013 15:31

a czy kompresja ma wplyw na cisnienie oleju?



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

1.8 mono wtrysk

Post autor: homer21 » pn wrz 23, 2013 10:17

kompresjanie ma wpływu na ciśnienie oleju ponieważ olej jest podawany prrzez pompę a pompę napędza wałek na rozrządzie, napędza on też aparat zapłonowy ,różnica w ciśnieniu między cylindrami nie powinna przekraczac 1,5 atm czyli jak ty masz na jednym 7 to coś jest nie tak i silnik już raczej bedzie pracował troszke nie równo ,czeka cię remont bądz wymiana silnika bo itak już dlugo nie pojeździ , gdybym ja miał taki problem wolał bym wyremontować silnik jeśli miał bym jezdzić dlej ,jeśli robisz to na wlasną ręke w 400-500 zł sie zmieścisz (pierścienie uszczelki uszczelniacze) nie wiem jakie ceny sa u ciebie tak że powodzenia , A czy to zawory czy pierścienie tak czy inaczej głowice sciągac musisz i wszystko bedzie wiadomo po sciągniecu głowicy wyjmuesz wałek zawory się zamkną odwracasz wlewasz w karzdzą komore benzyny czy coś podobnego i po nocy jak poleży bedzie widać jak na dłoni pozdrawiam.


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości