Strona 3 z 7

PN spalanie i inne

: wt lut 07, 2012 01:11
autor: Romeck
klapka skacze jak zwariowana? gdy odłączysz cały silniczek to klapka będzie cały czas otwarta ale na zimnym silniku raczej nie pojedziesz...

PN spalanie i inne

: wt lut 07, 2012 01:13
autor: barto125
Tak, ok. co sekundę otwiera się i zamyka. Wiem, że jak odłączę, to nie pojeżdżę, mieszanka będzie za uboga.

PN spalanie i inne

: wt lut 07, 2012 01:18
autor: Johnatan
barto125 pisze:Co to może być?
sprawdzić kodami błyskowymi czy ECU pokaże błędy a na pewno pokaże.. W środku może klikać przekaźnik grzałki kolektora ssącego.
kubarog pisze:potencjometr przesunąć ?
To co rusza klapką.. złoty gruby siłownik z boku gaźnika od strony pasażera. Na dwa piny.

PN spalanie i inne

: wt lut 07, 2012 01:33
autor: barto125
Jutro zrobię kody. Klika w identycznym momencie, jak obroty się podnoszą.

Re: PN spalanie i inne

: wt lut 07, 2012 08:59
autor: Romeck
koledzy ale chyba troche odbieglismy od tematu yalozonego przez kubarog czyz nie?

PN spalanie i inne

: wt lut 07, 2012 10:49
autor: kubarog
Johnatan pisze:To co rusza klapką.. złoty gruby siłownik z boku gaźnika od strony pasażera. Na dwa piny.
No to o to mi chodziło, zaraz idę pogrzebać i napiszę jaka reakcja była.

PN spalanie i inne

: wt lut 07, 2012 14:52
autor: kubarog
Witam,
po ściągnięciu filtra i obudowy, obejrzałem dokładnie gaźnik i zaniepokoiło mnie to, że dół siłownika 2-giej przepustnicy jest cały mokry w benzynie. Ściągnąłem gaźnik obejrzałem dokładnie i okazało się, że 4 śruby na krzyżaka trzymające cały gaźnik w kupie były luźne i ciekło paliwo. Dokręciłem je i zobaczymy co będzie, nastawnik przepustnicy trzyma ciśnienie. Narazie nie sprawdzę spalania bo mam do zrobienia przegub wewnętrzny. Johnatan, u mnie nie ma możliwości regulacji siłownika przesłony, patrzyłem w dwóch gaźnikach i nie da rady go przesuwać. Jak narazie jest wszystko w porządku, na zimnym obroty ponad 1000, a na ciepłym około 900.

Aha i jeszcze chciałem się zapytać za co odpowiada element zaznaczony na zdjęciu ? Obrazek

PN spalanie i inne

: wt lut 07, 2012 16:08
autor: Johnatan
kubarog pisze:Aha i jeszcze chciałem się zapytać za co odpowiada element zaznaczony na zdjęciu ?
Nie wiem do czego on jest ale jak go odłączysz to samochód ni uja nie chce iść :)

PN spalanie i inne

: wt lut 07, 2012 20:42
autor: barto125
To nie czasem grzałka?

PN spalanie i inne

: wt lut 07, 2012 20:47
autor: kubarog
Aha, bo u mnie nie jest to wogóle podłączone, nie mogę nawet wolnego przewodu do tego znaleźć, a idzie w porządku :goof:

PN spalanie i inne

: wt lut 07, 2012 22:12
autor: Johnatan
kubarog, Nie dobrze nie dobrze się dzieje :D:D Kabel oryginalnie idzie na ścianie grodziowej w owijce :) Możliwe że to czujnik grzałki bo idzie z elektryką samochodową a nie z elektryką i sterowaniem gaźnika.

PN spalanie i inne

: wt lut 07, 2012 22:59
autor: kubarog
Hmmm, przepatrzyłem trochę schematów gaźnika i nigdzie nie ma tego nawet narysowanego, jest grzałka ale tego nie widać, tak samo w ETCE nic nie ma. Niby w diagnozie żadnych błędów nie wykazało, ale podłączył bym to, bo przeszkadza mi jak coś jest nie tak jak powinno :kac: . U mnie będzie problem z odnalezieniem tego kabelka, bo miałem nieciekawą przygodę z przewodami przy grodzi :grrr:, zresztą widać na zdjęciach jak wygląda wiązka :blush: . No nic poszukam jeszcze może uda mi się znaleźć.

PN spalanie i inne

: śr lut 08, 2012 00:25
autor: Johnatan
kubarog, to jest kolego ponoć czujnik który odpowiada za załączenie wentylatora chłodnicy. ten kabelek idzie w owijce aż do przelotek w grodzi przy nogach kierowcy. Weź rozetnij tą gumową osłonę i poszukaj ten czarny kabelek. Ten kabelek ma podwują izolację.. i jak go znajdziesz dosztukuj go do tego czujnika.

PN spalanie i inne

: śr lut 08, 2012 19:21
autor: kubarog
Ok, jak się trochę ociepli to poszukam tego kabelka. Dzięki wszystkim za rady :grin: , jak zrobię przegub i trochę pojeżdżę to dam znać ile pali.