Strona 3 z 3

bardzo ciężko pali na rozgrzanym silniku 1.3 nz

: pt lis 12, 2010 18:05
autor: denisz
djtalarus pisze:a grzie znajduja sie te śrubki do tej regulacji..i w jaki sposób to rególować???
djtalarus, skoro problemy są tylko na gorącym, to raczej w pierwszej kolejności sprawdź (podmień) cewkę a nie ustawienie zapłonu, jeśli nie wiesz jak.
Poza tym, czy sprawdzałeś rezystancję czujnika temeperatury wtedy, gdy auto ma problemy tak jak p8pepe pisał?

Inna przyczyna jaka mi przychodzi do głowy, to czujnik Halla w aparacie zapłonowym - czasami się zdarza taka jego usterka, że przy wyższych temperaturach szwankuje. Zresztą może to tyczyć się to wielu części elektronicznych w aucie.

bardzo ciężko pali na rozgrzanym silniku 1.3 nz

: sob lis 13, 2010 15:09
autor: Damian3942
podmień cewkę i sprawdzisz od razu czy będzie poprawwa jak nie to i cewka i przyśpieszacz są ok no chyba że nowa będzie wadliwa ale jak po podmianie cewki będzie ok znaczy że cewka albo przyśpieszacz.

jeżeli to nic nie zmieni może być opcja ostateczna że wytwarza się ciśnienie i uszczelkę szlak trafił i przepuszcza wodę z ukł chłodzenia na cylindry (sporadyczny przypadek ale miał miejsce na forum) ale to jak ubywa ci znacznie płynu chłodniczego

bardzo ciężko pali na rozgrzanym silniku 1.3 nz

: ndz lis 14, 2010 12:58
autor: magnum1982
witam jestem tu nowy mam golfika trzy lata co wymienialem skrzynie czyli dwie i zakazdym razem pada sterownik co to jest???????????/

problem z modulem w mk2 1.3

: ndz lis 14, 2010 13:00
autor: magnum1982
po wymianie modulu na wolnych obrotach samochud kuleje moze ktos pomoze

bardzo ciężko pali na rozgrzanym silniku 1.3 nz

: ndz lis 14, 2010 13:25
autor: Damian3942
skoro pada to znaczy że masa jest źle podłączona i sprawdził bym ją najpierw...

bardzo ciężko pali na rozgrzanym silniku 1.3 nz

: ndz lis 21, 2010 23:01
autor: magnum1982
dzieki damian za rade

bardzo ciężko pali na rozgrzanym silniku 1.3 nz

: sob lis 27, 2010 20:05
autor: gregor1792
Witam. Mam bardzo podobny problem z moim Golfem 1.3 MPI. Niedawno kupiłem autko i zaczęły sie problemy... auto nie paliło na rozgrzanym silniku, za to na zimnym pali od tyka. Pomagało tylko na pycha, jednak czasami nie chce palic nawet na pycha i czasami silnik przerywa i gaśnie, jednak zazwyczaj jak już zapali to chodzi do momentu zgaszenia. Jak go zgasze to po 1 próbie zapali, jednak za 2 i 3 razem coraz gorzej, aż w koncu można krecic i krecic i nie zapali (oczywiście na nagrzanym silniku). Wymieniłem aparat zapłonowy, kopułke, palec i moduł.. po tej wymianie cały dzień jeździłem i zapalał, jednak wieczorem problem powrócił :( . Paliwo na szynie ma 2.5 at. , iskra jest, wiec o co chodzi!!??? Dodam że odkryłem że gdy wstrzykne troche benzyny do gardzieli przepustnicy to zapali na chwile??? Więc coś z zasilaniem wtrysków, ale jak już pisałem ciśnienie jest ok więc wypada na sterowanie, tak mi sie przynajmniej wydaje, że to coś ze sterownikiem. Sory za błedy i prosze o pomoc bo już nie mam siły. Z góry dzieki

bardzo ciężko pali na rozgrzanym silniku 1.3 nz

: ndz lis 28, 2010 01:20
autor: Damian3942
no to że ma cisnienie ok nie oznacza że wtryski są ok... ustawiłeś zapłon na zimnym może palić na ciepłym już nie

bardzo ciężko pali na rozgrzanym silniku 1.3 nz

: ndz lis 28, 2010 23:18
autor: gregor1792
No właśnie raczej napewno to coś z wtryskami tylko nie wiem co?..nie chce wszystkiego po koleji wymieniać bo cienko z kasa stoje. Zapłon był ustawiany lampą stroboskopową i wynosi ok. 4.5*.

bardzo ciężko pali na rozgrzanym silniku 1.3 nz

: śr kwie 06, 2011 21:40
autor: kolunio21
Panowie podepnę się do tematu fakt że nie golf ale mam polo 1.3 na pełnym wtysku 75km kod silnika 3F, jak jest zimny lub ciepły pali na dotyk ale jak się pożądnie rozgrzeje to kręci jak by było -20 stopni ale zapali, jak sciągne przewód WN z cewki to kręci normalnie, czy ciepły czy zimny silnik pracuje jak zegareczek mocy nie traci, podmieniałem rozrusznik nic nie dało, zapłon ustawiałem, tulejka w skrztyni nowa, nie wiem gdzie szukać przycztyny;/

bardzo ciężko pali na rozgrzanym silniku 1.3 nz

: śr kwie 06, 2011 22:11
autor: Paweł Marek
Może kable do rozusznika (plus i masa do silnika) a może zapłon za wczesny, jedź sprawdzić do mechanika

bardzo ciężko pali na rozgrzanym silniku 1.3 nz

: śr kwie 06, 2011 22:18
autor: kolunio21
przewodu plus i masa ok są sprawdzałem, z zapłonem jeszcze pogrzebie, zastanawia mnie jeszcze cewka co myslicie??

bardzo ciężko pali na rozgrzanym silniku 1.3 nz

: czw kwie 10, 2014 18:52
autor: Semi1
Witam, temat już bardzo stary ale mimo to znalazłem tu kilka odpowiedzi i chciał bym dowiedzieć się jeszcze trochę :D w swoim aucie 1.3 nz wymieniłem prawie wszystko, a silnik nadal nie równo pracuje, jak zresztą opisałem problem gdzieś w innym temacie, na początku tematu był spór na temat czujnika temperatury cieczy i kompa.
Więc tak, na początku jak odepnę wtyczkę od czujnika temp. na zimnym silniku auto odpala, natomiast gdy osiągnie temperaturę roboczą, nie ma mowy żeby odpalił. Więc pytanie jak on wie że jest silniki ciepły lub zimny????
Za każdym razem po odpięciu wtyczki silnik pracuje równo, bez znaczenia ciepły-zimny(trochę na ssaniu kuleje ale to z czujnikiem jak i bez niego tak samo) natomiast po podpięciu automatycznie nie równa praca silnika aczkolwiek są momenty że mu samo na krótko przechodzi.
Czujnik sprawdzany, niby trzyma prawidłowe parametry-ma ktoś pomysł co to może być i po co ten czujnik skoro auto jeździ jak złe bez niego????
Wiem dużo tych pytania ale jak by ktoś mądry wypowiedział się na ten temat to dużo by mi pomogło wy naprawie staruszka...

bardzo ciężko pali na rozgrzanym silniku 1.3 nz

: sob kwie 12, 2014 17:29
autor: Semi1
Widzę że nikt co by mógł znać odpowiedź jeszcze nie przeczytał powyższego postu, cóż wiosna, taka pora coraz mniej osób siedzi przed kompem :-(
Wracając do mojego problemu, jednak wymieniłem czujnik temperatury cieczy i nic to nie pomogło, powoli koczą się opcje :banghead: nadal faluje.....