Strona 2 z 2

gti 16v Ciężko odpala na zimnym, k-jetronic

: śr gru 03, 2014 07:13
autor: ozzy1979
ace-mati pisze:Sorry, ale nie będę z Tobą dyskutował na temat "wyższości wtrysku mechanicznego" nad wszystkim innym
Nie twierdzę, że jest lepszy niż wszystko inne.
ace-mati pisze:prawda jest taka, że to konstrukcja przestarzała
Zgadzam się w pełni - konstrukcja historyczna.
ace-mati pisze:i do tego problematyczna
Tu sie kompletnie nie zgodzę - problematyczna jedynie dla lepiarzy/gaziarzy w PL.
ace-mati pisze: żeby była taka doskonała jak piszesz, to nikt nie bawił się w konwersję na wtrysk elektroniczny
Bawią się zazwyczaj Ci wymienieni wyżej, żeby junkers im poprawnie chodził :hmm:
ace-mati pisze:a nowe MB czy Vagi dalej by jeździły na mechanicznym wtrysku...
Pewnie tak, gdyby za silniki nie wzięli się managerowie zamiast inżynierów. Jak sadzisz, dlaczego te układy były w produkcji od 1973 aż do lat chyba 1993? Przecież już w latach 80-tych były stosowane równolegle wtryski typowo elektroniczne. Skoro to takie przestarzałe i problematyczne, to "zacofani" technologicznie Niemcy wciąż pchali je do Mercedesów w latach 90-tych?? O Porsche nie wspominam...

gti 16v Ciężko odpala na zimnym, k-jetronic

: sob gru 06, 2014 17:49
autor: baku111
widzę że tu niezły cyrk :D
Wsadzam digifanta. Temat do zamkniecia, dowidzenia.

gti 16v Ciężko odpala na zimnym, k-jetronic

: ndz gru 07, 2014 17:21
autor: ozzy1979
baku111 pisze:Wsadzam digifanta.
Tylko nie zapomnij zmienić napisu (tego pod tylną klapą) z "Volkswagen" na "Wieśwagen" :jezor:

gti 16v Ciężko odpala na zimnym, k-jetronic

: pn gru 08, 2014 18:31
autor: baku111
Nie rozumiem dlaczego Cię tak w dupie :ass: ściska to, że postanowiłem tak jak zresztą wielu innych zamienic zajechanego k-jetronica na wtrysk elektroniczny... To juz takie modyfikacje są zabronione? Wyluzuj pośladki ozzy...

gti 16v Ciężko odpala na zimnym, k-jetronic

: wt gru 09, 2014 07:23
autor: ozzy1979
baku111 pisze:Nie rozumiem dlaczego Cię tak w dupie :ass: ściska to, że postanowiłem tak jak zresztą wielu innych zamienic zajechanego k-jetronica na wtrysk elektroniczny... To juz takie modyfikacje są zabronione? Wyluzuj pośladki ozzy...
Ściskać mnie nie ściska, tylko wyraziłem swoją opinię n/t tego, co zamierzasz zrobić - to mi wolno. Jedynie co, to mogę odczuwać coś na kształt lekkiego żalu, że kolejny egzemplarz kultowego auta zostaje zwieśniaczony i tyle.

gti 16v Ciężko odpala na zimnym, k-jetronic

: wt gru 09, 2014 18:27
autor: baku111
czym zwieśniaczony? z digifantem czy z jetronikiem bedzie wyglądał i jedził tak samo chłopie...

gti 16v Ciężko odpala na zimnym, k-jetronic

: wt gru 09, 2014 20:22
autor: ozzy1979
baku111 pisze:z digifantem czy z jetronikiem bedzie wyglądał i jedził tak samo chłopie...
Masz rację, będzie identycznie... :rotfl: koniec tematu.

gti 16v Ciężko odpala na zimnym, k-jetronic

: wt gru 09, 2014 22:24
autor: baku111
w końcu

gti 16v Ciężko odpala na zimnym, k-jetronic

: wt gru 30, 2014 00:55
autor: pendix
Witajcie, podpinam się pod temat bo mam podobny problem. Z tym, że ja już mam zrobionego swapa na digifanta i mi nie pali na zimnym. Muszę pryskać autostartem do wlotu powietrza. Mechanik powiedział, że muszę się dowiedzieć od jakiego silnika jest ten wtrysk, a ja nie mam pojęcia skąd.

Dodam jeszcze, że stwierdził winę braku wtryskiwacza rozruchowego ale skoro nie da się go podłączyć do digifanta (tak słyszałem) to jak to ustawić żeby nie było problemów z odapalaniem? Na ciepłym silniku chodzi elegancko.