Hubi14 pisze:prędkościomierz to się przekłada ze starego
To genialnie już szukam drugiego licznika z MFA
Są może jeszcze jakieś niuanse podczas takiej zamiany o których warto by wiedzieć?
Hubi14 pisze:bo każdy licznik ma z tyłu miejsce na czujnik halla
Ale to chyba do prędkościomierza?
golf12ee pisze:Dokładnie, licznik zostawiłem ten sam, czujnik przekładasz i jedziesz
Licznik, ten co był w aucie i do niego przełożyłeś MFA z kupionego? czy sam prędkościomierz ze starego do tego kupionego. A o jakim czujniku do przełożenia piszesz?
Czyli podsumowując potrzebny jest licznik z MFA wiązka z manetek do licznika? i same manetki. A te czujniki to są wszystkie takie same do MFA ?
A wracając do tematu, mój NZ również żyje swoim życiem, zakupiłem drugi przepływomierz jest minimalnie lepiej jak na starym, podkręciłem lekko obroty i powiedzmy że było by OK żeby jeszcze nie jeden problem jak zwiększam obroty idą duże wibracje na karoserie niby już tak nie głupieje z obrotami ale czuć jak się siedzi w aucie że coś jest nie tak
np. jak odepnę czujnik temperatury silnik już nie przenoś tyle wibracji.
Również wypróbowałem patent z podpięciem wężyka od przyspieszacza zapłonu do zaworka idącego z serwa do przepustnicy, i powiem wam że jest tam duże pod ciśnienie, po przytkaniu palcem otworku czuć że zasysa, obroty lekko wzrastają i tak jak by równiej silnik pracował-jutro będzie jazda próbna to zobaczymy czy lepiej się zbiera
Zastanawia mnie to że jest tam bardzo mocne podciśnienie i jak to wpłynie w przyszłość na silniki? Natomiast ten oryginalny króciec od przyspieszacza zapłonu który jest w przepustnicy,wygląda tak jak by był zapchany wy taż tak macie?