Zmiana kolektora wydechowego

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Zmiana kolektora wydechowego

Post autor: Paweł Marek » czw lut 07, 2013 23:44

Absinth, kombinuj z resetami sterownika silnika, jeśli reset za każdym razem pomoże to wszystko jest ok tylko sterownik silnika łapie błędy od LPG - forum podpowie jak zrobić automatyczny reset za każdym zapalaniem. I wtedy twoje poszukiwania następnej sondy oraz kombinacje z jej przeniesieniem nie mają celu.
Koncepcja z możliwością braku zmasowania sondy jest możliwa, dlatego wprowadzono sondy z większą ilością kabli żeby masa była prowadzona kablem a nie przez korodujące połączenia kolektora.
Przeniesienie sondy dalej oczywiście jest możliwe, ale musisz mieć podgrzewaną, czyli kupisz np uniwersalną czterokablową, i kable grzałki podepniesz pod przekaźnik pompy i masę - jak w oryginale - albo nawet bezpośrednio pod plus po zapłonie np od cewki, bo grzałka ciągnie tylko ok 20W prądu.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Absinth
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz maja 06, 2012 10:38

Zmiana kolektora wydechowego

Post autor: Absinth » pt lut 08, 2013 11:00

Błędy po sczytaniu kodów były takie:
2122 Brak sygnału prędkości obrotowej silnika RPM
2312 Czujnik temperatury płynu chłodzącego ECT
2342 Sonda Lambda podgrzewana HO2S lub jej obwód (G39)- niskie napięcie
2343 Osiągnięta granica adaptacji dla mieszanki ubogie
2122 jest zawsze, więc bez problemu, 2312 to wydaje mi sie że może przez to sie pojawił że go wcześniej rozłączałem, bo ogólnie czujnik raczej ok bo sprawdzana rezystencja, no a 2 pozostałe to już raczej sonda, co prawda sprawdzane na zimnym, ale to chyba nie powinno mieć żadnego wpływu jeśli by sonda dobra była... I co do jeszcze resetu kompa przy każdym odpaleniu kolego Paweł Marek z tego co kiedyś kątek oka zerknąłem na forum i po schemacie mojej instalacji gazowej to raczej to powinno u mnie być zrobione... bo niby idzie przewód od sondy na komputer silnikowy i na sterownik gazu...no ale ja tego nie robiłem to nie wiem czy działa, a sonda jest jednoprzewodowa to raczej masa tylko przez połączenie z kolektorem...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości